Tämä koulutus järjestetään myös 10.-11.9.2019
Uuden myyntipäällikön tehovalmennuksessa käydään läpi myyntipäällikön vastuita ja tehtäviä, sekä paneudutaan valmentavan johtamistavan kehittämiseen. Valmennuksen avulla terävöität omien myyntitaitojesi ohella koko tiimin tuloksentekokykyä. Kaksipäiväisessä tehovalmennuksessa saat käytännönläheiset työkalut niin oman- kuin koko myyntitiimisi ajankäyttöön ja johtamiseen.
KENELLE
Koulutus on suunniteltu kaikille, erityisesti uusille, myynnin esimiestehtävissä toimiville henkilöille toimialasta riippumatta.
Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.
HYÖTY OSALLISTUJALLE
Vahvistut omissa asiakaskohtaamis- ja myyntitaidoissasi ja selviät entistä paremmin myös haastavista asiakastilanteista
Ymmärrät suunnitelmallisuuden ja valmentavan johtamistavan hyödyt tuloksen tekemisessä
Tunnistat omat vahvuutesi ja kehittämiskohteesi myynnin kehittämisen avainhenkilönä
Saat vinkkejä motivaation johtamiseen ja rohkeutta haastaa johdettaviasi kohti parempia tuloksia
Saat selkeän työkalupakin valmentavaan myynnin johtamiseen
Valmennus sisältää runsaasti omaan työhön sovellettavia harjoituksia
VALMENTAJA
Viime vuosituhannella papiksikin opiskellut Maisa Durchman omaa 15 vuoden kokemuksen konsultointi- ja valmennustyöstä. Asiakaspalvelun-, myynnin sekä näiden johtamista Maisa on valmentanut lukuisilla eri toimialoilla. Muutamia mainittavaksi pankki- ja vakuutusalat, päivittäistavarakauppa ja ketjuliiketoiminta. Kokemusta myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista. Viimeisten vuosien ajan kokemusta on karttunut erityisesti apteekkiliiketoimintojen ja lääketeollisuuden kehityshankkeista. Maisa on DISC -valmentaja sekä ICF sertifioitu coach, joten sparraava ote näkyy myös valmennuksissa. Maisan valmennuksissa pääsee tekemään töitä tosissaan, vaikkei koskaan liian vakavissaan!
HINTA
Tilaisuuden hinta on 1290 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
PERUUTUSEHDOT
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
OHJELMA, PÄIVÄ 1
8:30 Ilmoittautuminen ja aamiainen
9:00 Tilaisuuden avaus
9:15 Menestyvän asiakastyön perusteet ja myynnin vaiheet
Hyvä palvelu vs. myynti
Ensivaikutelman merkitys
Kartoita ja kysy – älä oleta
Ratkaisusta kaupan päätökseen
10:30 Ostamisen psykologiaa ja ostoprosessin tunteminen
11:00 Puhelimessa tehtävän myynnin ja asiakaskohtaamisen erityishuomiot
11:30 Organisaation asiakaslupaus jokaisessa asiakaskohtaamisessa
Pitchaus – hissipuheen laatiminen
12:00 Lounas
13:00 Asiakaskannan hoito ja uusasiakashankinta
Tilauksen vastaanottajasta aktiiviseksi myyjäksi – lisämyynti myyjän avaintaito
13:30 Johtamisen nelikenttä ja myyntipäällikön roolin kirkastaminen
14:30 Myyntipäällikön ajankäyttö ja työn suunnitelmallisuus
15:30 Oman myyntityön kehityskohdat ja mahdollisuudet
16:00 Koulutuspäivä päättyy
OHJELMA, PÄIVÄ 1
8:30 Aamupala
09:00 Valmentavan johtamisen erityispiirteet
Omien vahvuuksien ja kehityskohtien tunnistaminen
10:00 Havainnointi ja palaute esimiehen tärkeimmät työkalut
10:30 Toteutuuko asiakaslupaus? Tiedä mitä asiakastilanteissanne tapahtuu – Havainnoinnin tärkeys
10:45 Tauko
11:00 Kannusta, puutu ja ohjaa hellästi oikeaan – Havaintojen hyödyntäminen
11:30 Palautteen annosta palautekeskusteluun – Voimaannuttavat oivallukset
12:00 Lounas
13:00 Motivaation merkitys tuloksen teossa
13:30 Mistä motivaatio rakentuu ja voiko sitä johtaa?
14:00 Tarvitseeko kaikkeen motivaatiota?
Rohkeus puuttua ja työntekijän vastuut
14:15 Tauko
14:30 ”Miksi ne ei tajua?” Erilaisuuden ymmärtäminen ja mukauttamisen taito
15:30 Loppukeskustelu
16:00 Tilaisuus päättyy
LISÄTIETOJA
Jari Salminen
040-4160104
jari.salminen(a)j-impact.fi
Koulutuksen toteuttaa J-Impact Koulutus Oy