Tämä koulutus järjestetään myös 17.9.2019 & 21.11.2019
Asiakaspalvelupäällikön valmennus antaa kattavan kokonaiskuvan nykyaikaisesta asiakastyöstä, asiakaspalvelupäällikön tehtävistä ja vastuista, sekä työkalut opitun käyttöönottoon omassa työssä. Koulutus antaa eväät onnistuneeseen asiakastyöhön aikana, jolloin asiakkaat ovat yhä kiireisempiä ja kilpailu yhä kovempaa. Valmennus antaa osallistujalle perusvalmiudet johtaa asiakaspalvelua erilaisissa organisaatioissa.
KENELLE
Koulutus on suunniteltu kaikille asiakaspalvelusta ja asiakaspalvelutyön kehittämisestä vastaaville henkilöille toimialasta riippumatta.
Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.
HYÖDYT OSALLISTUJALLE
Ymmärrät asiakaspalvelun merkityksen nykyaikaiselle organisaatiolle ja tiedostat mitä korkealaatuisen asiakaskokemuksen tuottaminen vaatii
Osaat kiteyttää oman vastuualueesi palvelulupauksen ja laatia suunnitelman sen lunastamiseksi
Tunnistat omat vahvuutesi ja kehittämiskohteesi asiakaspalvelun avainhenkilönä
Selviydyt entistä paremmin haastavista asiakastilanteista
Ymmärrät johtamisvoiman käsitteen ja tunnet keinot sen vahvistamiseen
VALMENTAJA
Viime vuosituhannella papiksikin opiskellut Maisa Durchman omaa 15 vuoden kokemuksen konsultointi- ja valmennustyöstä. Asiakaspalvelun-, myynnin sekä näiden johtamista Maisa on valmentanut lukuisilla eri toimialoilla. Muutamia mainittavaksi pankki- ja vakuutusalat, päivittäistavarakauppa ja ketjuliiketoiminta. Kokemusta myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista. Viimeisten vuosien ajan kokemusta on karttunut erityisesti apteekkiliiketoimintojen ja lääketeollisuuden kehityshankkeista. Maisa on DISC -valmentaja sekä ICF sertifioitu coach, joten sparraava ote näkyy myös valmennuksissa. Maisan valmennuksissa pääsee tekemään töitä tosissaan, vaikkei koskaan liian vakavissaan!
HINTA
Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
PERUUTUSEHDOT
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
OHJELMA
8:30 Ilmoittautuminen ja aamiainen
9:00 Tilaisuuden avaus
9:15 Menestyvän asiakastyön perusteet
Mitä on hyvä asiakaspalvelu?
Mistä palvelukokemus koostuu?
Muutoksia asiakkaiden käyttäytymisessä
Palvelutilanne on aina myös lisämyynnin mahdollisuus
10:00 Asiakaskeskustelun vaiheet
Ensivaikutelman voima
Kysy ja kuuntele
Rohkeasti ratkaisuun
Päätös ja jatkon varmistus
10:30 Tauko
10:45 Asiakaslupaus käytännössä
Yhteinen tapa toimia ja tekemisen standardi
11:15 Mistä palvelun laatu koostuu?
Oman organisaation palvelulupauksen kiteyttäminen
Tuotteen tekninen laatu
Palvelun tekninen laatu
Palveluprosessin laatu
Asiakkaan tunnekokemus
12:00 Lounas
13:00 Palvelun johtamisen työkalut
13:30 Havainnoinnin säännöllisyys
Tiedä mitä tapahtuu ja miten tapahtuu
14.15 Kahvi
14:30 Palautekeskustelut palvelunjohtamisen tärkeimpänä työkaluna
Valmentava palautekeskustelu
15:00 Kuinka johtaa motivaatiota ja synnyttää innostusta?
16:00 Koulutuspäivä päättyy
LISÄTIETOJA
Jari Salminen
040-4160104
jari.salminen(a)j-impact.fi
Koulutuksen toteuttaa J-Impact Koulutus Oy