Tämä koulutus järjestetään myös 21.11.2019
Valmennuksessa keskitytään positiivista tunnetta synnyttävän palvelun johtamiseen. Pohdimme, kuinka kehittää organisaation tunne-energiaa positiivisuutta tuottavaksi generaattoriksi. Valmennus tarjoaa näkökulmia arjen tavanomaisten ja haastavien asiakastilanteiden tyylikkääseen ja asiakasta sitouttavaan hoitamiseen.
Paranna asiakaskokemusta!
Palvelun tason ja palvelukokemuksen merkitys ymmärretään tänä päivänä vahvana kilpailuetuna niin myynti- kuin palveluorganisaatioissa. Asiakkaan kokemusta mitataan nykyisin kaikilla sektoreilla aina b2b yrityksistä julkisen puolen palvelun tuottajiin. Kilpailuedun synnyttäminen palveluliiketoiminnassa edellyttää uudenlaista ajattelua ja toimintaa erityisesti esimiehiltä. Kilpailun kärjessä pysyminen vaatii rohkeutta tehdä asioita uudella tavalla ja kykyä ymmärtää tunteiden vaikutusta niin työntekijöiden, kuin asiakkaiden toiminnassa.
KENELLE
Valmennus on suunniteltu asiakaspalvelusta vastaaville lähiesimiehille ja asiakaspalvelujohtajille, joilla on tahtoa syventää ja vahvistaa henkilöstön sitouttamista sykähdyttävän asiakaspalvelun synnyttämiseen.
Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.
HYÖDYT OSALLISTUJALLE
Tunnistat omat vahvuutesi ja kehityskohtasi palvelun kehittäjänä
Ymmärrät organisaation sisäisen tunne-energian merkityksen asiakaskokemuksessa
Saat selkeät toimintamallit päivittäiseen palvelun johtamiseen
Opit antamaan palautetta kannustaen ja puuttumaan epäkohtiin rakentavasti
Saat tiimisi loistamaan!
VALMENTAJA
Viime vuosituhannella papiksikin opiskellut Maisa Durchman omaa 15 vuoden kokemuksen konsultointi- ja valmennustyöstä. Asiakaspalvelun-, myynnin sekä näiden johtamista Maisa on valmentanut lukuisilla eri toimialoilla. Muutamia mainittavaksi pankki- ja vakuutusalat, päivittäistavarakauppa ja ketjuliiketoiminta. Kokemusta myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista. Viimeisten vuosien ajan kokemusta on karttunut erityisesti apteekkiliiketoimintojen ja lääketeollisuuden kehityshankkeista. Maisa on DISC -valmentaja sekä ICF sertifioitu coach, joten sparraava ote näkyy myös valmennuksissa. Maisan valmennuksissa pääsee tekemään töitä tosissaan, vaikkei koskaan liian vakavissaan!
HINTA
Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
PERUUTUSEHDOT
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
OHJELMA
09:00 Tilaisuuden avaus
09:15 Palvelusta kilpailuvaltti – Aktiivisen palvelunjohtamisen hyödyt
09:30 Palvelumuotoilun käsitteet ja hyödyntäminen johtamisessa
10:00 Asiakaskokemuksen arvonmuodostuksen tasot
10.30 Tauko
10:45 Palvelukulttuuri ja siihen vaikuttaminen
11:15 Palvelun johtamisen työkalut
Ryhmän valmentava johtaminen – palaverikäytännöt
12:00 Lounas
13:00
Yksilön valmentava johtaminen
Havainnointi ja palautekeskustelut
14:00 Tauko
14:15 Kokemuksen johtaminen on tunteiden johtamista
14:45 Haastavat tilanteet ja työnjohtamisen oikeus
15:00 Motivaation johtaminen ja flown metsästys
16:00 Valmennuspäivä päättyy
LISÄTIETOJA
Maisa Durchman
040-043 55 42
maisa.durchman(a)brik.fi
Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy