Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Asiakaspalvelupäällikön valmennus (1pv)

  • Tapahtumatalo Bank Unioninkatu 20 Helsinki (kartta)

Tämä koulutus järjestetään myös 21.11.2019

Valmen­nuk­sessa keski­tytään posi­tii­vista tunnetta synnyt­tävän palvelun johta­miseen. Pohdimme, kuinka kehittää orga­ni­saation tunne-energiaa posi­tii­vi­suutta tuot­ta­vaksi gene­raat­to­riksi. Valmennus tarjoaa näkö­kulmia arjen tavan­omaisten ja haas­tavien asia­kas­ti­lan­teiden tyylik­kääseen ja asia­kasta sitout­tavaan hoita­miseen.

Paranna asia­kas­ko­ke­musta!

Palvelun tason ja palve­lu­ko­ke­muksen merkitys ymmär­retään tänä päivänä vahvana kilpai­luetuna niin myynti- kuin palve­luor­ga­ni­saa­tioissa. Asiakkaan koke­musta mitataan nykyisin kaikilla sekto­reilla aina b2b yrityk­sistä julkisen puolen palvelun tuot­tajiin. Kilpai­luedun synnyt­tä­minen palve­lu­lii­ke­toi­min­nassa edel­lyttää uuden­laista ajat­telua ja toimintaa erityi­sesti esimie­hiltä. Kilpailun kärjessä pysy­minen vaatii rohkeutta tehdä asioita uudella tavalla ja kykyä ymmärtää tunteiden vaiku­tusta niin työn­te­ki­jöiden, kuin asiak­kaiden toimin­nassa.

 

KENELLE

Valmennus on suun­ni­teltu asia­kas­pal­ve­lusta vastaa­ville lähie­si­mie­hille ja asia­kas­pal­ve­lu­joh­ta­jille, joilla on tahtoa syventää ja vahvistaa henki­löstön sitout­ta­mista sykäh­dyt­tävän asia­kas­pal­velun synnyt­tä­miseen.

Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.

 

HYÖDYT OSALLISTUJALLE

  • Tunnistat omat vahvuutesi ja kehi­tys­kohtasi palvelun kehit­täjänä

  • Ymmärrät orga­ni­saation sisäisen tunne-energian merki­tyksen asia­kas­ko­ke­muk­sessa

  • Saat selkeät toimin­ta­mallit päivit­täiseen palvelun johta­miseen

  • Opit antamaan palau­tetta kannustaen ja puut­tumaan epäkohtiin raken­ta­vasti

  • Saat tiimisi lois­tamaan!

VALMENTAJA

Viime vuosi­tu­han­nella papiksikin opiskellut Maisa Durchman omaa 15 vuoden kokemuksen konsul­tointi- ja valmen­nus­työstä. Asia­kas­pal­velun-, myynnin sekä näiden johta­mista Maisa on valmen­tanut lukui­silla eri toimia­loilla. Muutamia mainit­ta­vaksi pankki- ja vakuu­tusalat, päivit­täis­ta­va­ra­kauppa ja ketju­lii­ke­toi­minta. Koke­musta myös julkisen sektorin ja teol­li­suuden kehit­tä­mis­hank­keista. Viimeisten vuosien ajan koke­musta on kart­tunut erityi­sesti apteek­ki­lii­ke­toi­min­tojen ja lääke­teol­li­suuden kehi­tys­hank­keista. Maisa on DISC -valmentaja sekä ICF serti­fioitu coach, joten spar­raava ote näkyy myös valmen­nuk­sissa. Maisan valmen­nuk­sissa pääsee tekemään töitä tosissaan, vaikkei koskaan liian vaka­vissaan!

HINTA

Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, Asian­tun­tijan myyn­ti­taidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvi­tar­joilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.

 

PERUUTUSEHDOT

Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.

 

OHJELMA

09:00 Tilai­suuden avaus

09:15 Palve­lusta kilpai­lu­valtti – Aktii­visen palve­lun­joh­ta­misen hyödyt

09:30 Palve­lu­muo­toilun käsitteet ja hyödyn­tä­minen johta­mi­sessa

10:00 Asia­kas­ko­ke­muksen arvon­muo­dos­tuksen tasot

10.30 Tauko

10:45 Palve­lu­kult­tuuri ja siihen vaikut­ta­minen

11:15 Palvelun johta­misen työkalut

  • Ryhmän valmentava johta­minen – pala­ve­ri­käy­tännöt

12:00 Lounas

13:00

  • Yksilön valmentava johta­minen

  • Havain­nointi ja palau­te­kes­kus­telut

14:00 Tauko

14:15 Koke­muksen johta­minen on tunteiden johta­mista

14:45 Haas­tavat tilanteet ja työn­joh­ta­misen oikeus

15:00 Moti­vaation johta­minen ja flown metsästys

16:00 Valmen­nus­päivä päättyy

LISÄTIETOJA

Maisa Durchman

040-043 55 42

maisa.durchman(a)brik.fi

 

Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy

www.brik.fi

Aikaisempi tapahtuma: 22. elokuuta
Palkitsemisjärjestelmän kehittäminen (1pv)
Myöhempi tapahtuma: 27. elokuuta
Tiiminvetäjien tehovalmennus (2pv)