Tämä koulutus järjestetään myös 31.10.-1.11.2019
Osaatko hyödyntää osaamistasi tehokkaasti asiakastyössä?
Tuotepäälliköiden asiakastaitojen vahvistamiseksi suunniteltu kaksipäiväinen tehovalmennuksemme auttaa hyödyntämään tuotepäällikön asiantuntijuutta täysimääräisesti asiakaspalvelussa ja kaupanteon tukena.
Pienryhmävalmennuksemme antaa runsaasti tilaa keskustelulle ja muiden osallistujien kokemuksista oppimiselle.
KENELLE
Valmennus on suunniteltu on tuotepäälliköille toimialasta riippumatta.
Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.
HYÖDYT OSALLISTUJALLE
Ymmärrät ammattimaisen myyntityön lainalaisuudet entistä paremmin
Tunnistat vahvuutesi ja kehittämiskohteesi erilaisissa asiakas- ja myyntitilanteissa
Opit hyödyntämään asiantuntemustasi myynnin tukena entistä tehokkaammin
Opit tunnistamaan uusia myyntimahdollisuuksia ja rohkaistut tarttumaan niihin
Opit toimimaan täysiverisenä kaupantekijänä erilaisissa asiakastilanteissa
VALMENTAJA
KTT Jari Salminen on toiminut myyjänä ja myynnin esimiestehtävissä yli 25 vuotta. Hänellä on myös vahva yrittäjätausta. Jari Salminen on kouluttanut yli 4500 esimiestä räätälöidyissä ja avoimissa koulutuksissa yhteistyössä maamme johtavien valmennusorganisaatioiden kanssa.
HINTA
Tilaisuuden hinta on 1290 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
PERUUTUSEHDOT
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
OHJELMA
1. päivä
8.30 Ilmoittautuminen ja aamiainen
9.00 Tilaisuuden avaus
9.15 Asiakastaitojen merkitys tuotepäällikön työssä
Harjoitus: Omien asiakastaitojen arviointi
10.30 Tauko
10.45 Tuotepäällikön rooli myynti- ja palvelutilanteissa
Oman asiantuntemuksen hyödyntäminen asiakastyössä
Onko tekninen osaaminen kunnossa?
Asiakaslähtöinen ajattelutapa
Arvomyynnin ABC
12.00 Lounas
13.00 Onnistuneen myyntityön vaiheet 1
Asiakastyön suunnittelu
Oman asiantuntijalupauksen määrittäminen
Omien asiakaskontaktien luominen ja verkostoitumisen merkitys
Asiakkaan kohtaaminen
Asiakkaiden luottamuksen voittaminen
Asiakkaan kuuntelu
14.15 Kahvi
15:30 Loppukeskustelu
16:00 Koulutuspäivä päättyy
2.päivä
9.00 Onnistuneen myyntityön vaiheet 2
Asiakkaan tarpeen mukaisen palveluratkaisun tuottaminen
Tarjouksen laatiminen
Ratkaisun esittäminen ja argumentointi
Vastaväitteiden käsittely
10.30 Tauko
10.45 Onnistuneen myyntityön vaiheet 3
Hinnan myyminen ja kaupan päättäminen
Palvelun tuottaminen
Asiakassuhteen jatkumisen varmistaminen
Jälkimarkkinointi
12.00 Lounas
13.00 Omien myyntitaitojen kehittäminen
Identiteetti ja asenne
Aktiivinen kuuntelu
Oman myyjäprofiiin pohdintaa
14.15 Kahvi
14:30 Loppukeskustelu
15:15 Koulutuspäivä päättyy
LISÄTIETOJA
Jari Salminen
040-4160104
jari.salminen(a)brik.fi
Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy