Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Tuotepäällikön asiakastaidot (2pv)


  • Tapahtumatalo Bank Unioninkatu 20 Helsinki (kartta)

Tämä koulutus järjestetään myös 31.10.-1.11.2019

Osaatko hyödyntää osaa­mistasi tehok­kaasti asia­kas­työssä?

Tuote­pääl­li­köiden asia­kas­tai­tojen vahvis­ta­mi­seksi suun­ni­teltu kaksi­päi­väinen teho­val­men­nuk­semme auttaa hyödyn­tämään tuote­pääl­likön asian­tun­ti­juutta täysi­mää­räi­sesti asia­kas­pal­ve­lussa ja kaupanteon tukena.

Pien­ryh­mä­val­men­nuk­semme antaa runsaasti tilaa keskus­te­lulle ja muiden osal­lis­tujien koke­muk­sista oppi­mi­selle.

 

KENELLE

Valmennus on suun­ni­teltu on tuote­pääl­li­köille toimia­lasta riip­pu­matta.

Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.

 

HYÖDYT OSALLISTUJALLE

  • Ymmärrät ammat­ti­maisen myyn­tityön laina­lai­suudet entistä paremmin

  • Tunnistat vahvuutesi ja kehit­tä­mis­koh­teesi erilai­sissa asiakas- ja myyn­ti­ti­lan­teissa

  • Opit hyödyn­tämään asian­tun­te­mustasi myynnin tukena entistä tehok­kaammin

  • Opit tunnis­tamaan uusia myyn­ti­mah­dol­li­suuksia ja rohkaistut tart­tumaan niihin

  • Opit toimimaan täysi­ve­risenä kaupan­te­kijänä erilai­sissa asia­kas­ti­lan­teissa

VALMENTAJA

KTT Jari Salminen on toiminut myyjänä ja myynnin esimiestehtävissä yli 25 vuotta. Hänellä on myös vahva yrittäjätausta. Jari Salminen on kouluttanut yli 4500 esimiestä räätälöidyissä ja avoimissa koulutuksissa yhteistyössä maamme johtavien valmennusorganisaatioiden kanssa.

HINTA

Tilaisuuden hinta on 1290 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, Asian­tun­tijan myyn­ti­taidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvi­tar­joilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.

 

PERUUTUSEHDOT

Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.

 

OHJELMA

1. päivä

8.30 Ilmoit­tau­tu­minen ja aamiainen

9.00 Tilai­suuden avaus

9.15 Asia­kas­tai­tojen merkitys tuote­pääl­likön työssä

Harjoitus: Omien asia­kas­tai­tojen arviointi

10.30 Tauko

10.45 Tuote­pääl­likön rooli myynti- ja palve­lu­ti­lan­teissa

  • Oman asian­tun­te­muksen hyödyn­tä­minen asia­kas­työssä

  • Onko tekninen osaa­minen kunnossa?

  • Asia­kas­läh­töinen ajat­te­lutapa

  • Arvo­myynnin ABC

12.00 Lounas

13.00 Onnis­tuneen myyn­tityön vaiheet 1

  • Asia­kastyön suun­nittelu

  • Oman asian­tun­ti­ja­lu­pauksen määrit­tä­minen

  • Omien asia­kas­kon­taktien luominen ja verkos­toi­tu­misen merkitys

  • Asiakkaan kohtaa­minen

  • Asiak­kaiden luot­ta­muksen voit­ta­minen

  • Asiakkaan kuuntelu

14.15 Kahvi

15:30 Loppu­kes­kustelu

16:00 Koulu­tus­päivä päättyy

2.päivä

9.00 Onnis­tuneen myyn­tityön vaiheet 2

  • Asiakkaan tarpeen mukaisen palve­lu­rat­kaisun tuot­ta­minen

  • Tarjouksen laati­minen

  • Ratkaisun esit­tä­minen ja argu­men­tointi

  • Vasta­väit­teiden käsittely

10.30 Tauko

10.45 Onnis­tuneen myyn­tityön vaiheet 3

  • Hinnan myyminen ja kaupan päät­tä­minen

  • Palvelun tuot­ta­minen

  • Asia­kas­suhteen jatku­misen varmis­ta­minen

  • Jälki­mark­ki­nointi

12.00 Lounas

13.00 Omien myyn­ti­tai­tojen kehit­tä­minen

  • Iden­ti­teetti ja asenne

  • Aktii­vinen kuuntelu

  • Oman myyjä­pro­fiiin pohdintaa

14.15 Kahvi

14:30 Loppu­kes­kustelu

15:15 Koulu­tus­päivä päättyy

LISÄTIETOJA

Jari Salminen

040-4160104

jari.salminen(a)brik.fi

 

Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy

www.brik.fi

Aikaisempi tapahtuma: 3. syyskuuta
Uuden esimiehen tehovalmennus (2pv)
Myöhempi tapahtuma: 4. syyskuuta
Työntekijän vastuu ja esimiehen johtamisoikeus (1pv)