Tämä koulutuksen toinen aloituspäivä on 1.4.2020
14.1.2020 alkavan koulutuksen 2. koulutuspäivä järjestetään 28.1.2020
Erottuuko apteekkinne erinomaisella palvelulla ja kannattavalla myynnillä? Valmennuksessa perehdymme yli kahdessasadassa apteekissa ja lukuisissa esimiesvalmennuksissa testaamiimme johtamistekniikoihin.
Kilpailun kiristyessä proviisorin rooli palvelun ja myynnin johtajana korostuu. Valmennus on kattava kokonaisuus myynnin ja palvelun johtamisesta nykyajan apteekkityössä. Valmennus on käytännönläheinen ja antaa selkeät toimintamallit arjen tekemiseen. Valmennuksessa korostuu tekemisen ja ihmisten johtaminen, suunnitelmallisuus ja tavoiteorientoitunut johtamiskäsitys sekä ennen kaikkea käytännönläheisyys ja hauskuus tekemiseen!
KENELLE
Valmennus on suunniteltu kaikille palvelun ja myynnin kehittämisestä kiinnostuneille apteekkareille ja proviisoreille. Valmennus on apteekkien esimiehille, joilla on tahtoa kiivetä huipulle!
Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.
HYÖDYT OSALLISTUJALLE
Ymmärrät päivittäisen asiakastyön johtamisen osana ammattiapteekin toimintaa
Tunnistat omat kehityskohtasi ja vahvuutesi henkilöstön myynti- ja asiakaspalvelutaitojen kehittäjänä
Opit käymään positiiviset palautekeskustelut, puuttumaan rakentavasti ja vetämään palaverit osallistavasti
Saat paljon käytännön esimerkkejä ja toimivia myyntipareja johtamistyöhösi vietäväksi
Henkilökohtainen Disc -johtajuusprofiili (WOL)
VALMENTAJA
TM Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta. Maisa on DISC -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
HINTA
1490 € + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, DiSC -johtajuusprofiilin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta kouluttajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
PERUUTUSEHDOT
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
OHJELMA
Päivä 1.
08:30 Ilmoittautuminen ja aamupala
09:00 Valmennuksen avaus ja tutustuminen
09:30 Kuluttajien odotukset apteekkiasioinnilta
10:00 Mitä on hyvä ja tavoitteellinen apteekkipalvelu?
10:30 Asiakaskohtaamismallit itsehoidon ja reseptipalvelun tilanteisiin
Kartoitus lääkemyynnin edellytyksenä ja lisämyynnin mahdollistajana
Tarjoukset: Tuputtamista vai hyvää palvelua?
12:00 Lounas
13:00 Haastavan ja reklamoivan asiakkaan kohtaaminen ja toimintamallin luominen
14:00 Tiedä mitä asiakaskohtaamisissanne tapahtuu – Asiakastyö havainnointi
15:00 Havainnoista palautteenantoon
15:30 Kiire, priorisointi ja suunnitelmallisuus. Ajankäytön suunnittelu.
16:00 Välitehtävän anto ja valmennuspäivä päättyy
Päivä 2.
08:30 Aamupala
09:00 Välitehtävän purku
10:00 Disc viitekehys
10:30 Omaan Disc-profiiliin tutustuminen
11:00 Profiilin hyödyntäminen työyhteisössä
12:00 Lounas
13:00 Mikä motivoi, mihin motivaatiota tarvitaan ja voiko sitä johtaa?
14:00 Yksilön ja ryhmän valmentava johtaminen
Palautteen anto ja tehokas palaveri
15:00 Ryhmän menestyksen esteet
16:00 Palaute ja valmennuspäivä päättyy
LISÄTIETOJA
Maisa Durchman
040-0435542
maisa.durchman(a)brik.fi
Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy