Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Tuotepäällikön asiakastaidot (2pv)


  • Hotel Haven Unioninkatu 17 Helsinki (kartta)

Osaatko hyödyntää osaa­mistasi tehok­kaasti asia­kas­työssä?

Tuote­pääl­li­köiden asia­kas­tai­tojen vahvis­ta­mi­seksi suun­ni­teltu kaksi­päi­väinen teho­val­men­nuk­semme auttaa hyödyn­tämään tuote­pääl­likön asian­tun­ti­juutta täysi­mää­räi­sesti asia­kas­pal­ve­lussa ja kaupanteon tukena. Pien­ryh­mä­val­men­nuk­semme antaa runsaasti tilaa keskus­te­lulle ja muiden osal­lis­tujien koke­muk­sista oppi­mi­selle.

 

KENELLE

Valmennus on suun­ni­teltu on tuote­pääl­li­köille toimia­lasta riip­pu­matta.

Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.

 

HYÖDYT OSALLISTUJALLE

  • Ymmärrät ammat­ti­maisen myyn­tityön laina­lai­suudet entistä paremmin

  • Tunnistat vahvuutesi ja kehit­tä­mis­koh­teesi erilai­sissa asiakas- ja myyn­ti­ti­lan­teissa

  • Opit hyödyn­tämään asian­tun­te­mustasi myynnin tukena entistä tehok­kaammin

  • Opit tunnis­tamaan uusia myyn­ti­mah­dol­li­suuksia ja rohkaistut tart­tumaan niihin

  • Opit toimimaan täysi­ve­risenä kaupan­te­kijänä erilai­sissa asia­kas­ti­lan­teissa

  • Saat henki­lö­koh­tainen DiSC® -johta­juus­pro­fiilin

VALMENTAJA

TM Maisa Durchman on asia­kas­pal­velun, myynnin, sekä niiden johta­misen asian­tunteva yritys­kou­luttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsul­tointi- ja valmen­nus­työstä lukui­silla eri toimia­loilla, sekä myös julkisen sektorin ja teol­li­suuden kehit­tä­mis­hank­keista: viime vuosina koke­musta on kart­tunut etenkin apteek­ki­lii­ke­toi­min­noista ja lääke­teol­li­suuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.

HINTA

Tilaisuuden hinta on 1290 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, Asian­tun­tijan myyn­ti­taidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvi­tar­joilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.

 

PERUUTUSEHDOT

Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.

 

OHJELMA

1. päivä

8:30 Aamupala

9:00 Tuote­pääl­likön rooli asia­kas­työssä

  • Hissipuhe – asian­tun­tijan ensia­pu­pakkaus

  • Asian­tun­tijuus ja myynti

  • Myynnin kehi­tys­vaiheet ja arvo­myynti

  • Huip­pu­myyjän ominai­suuksia

10:15 Tauko

10:30 Asiakkaan maailma

  • Asiakkaan osto­polku

  • Osto­pää­tökseen vaikut­tavat tekijät

  • Erilaiset asiakkaat

  • Alttius suos­tut­te­lustra­te­gioille

12:00 Lounas

13:00 DiSC® -profi­lointi

  • DiSC® -viite­kehys

  • Omaan profiiliin tutus­tu­minen

  • Omat stres­si­te­kijät

  • Omat moti­vaat­torit

14:15 Kahvi­tauko

14:30 Asia­kas­työni vahvuudet ja kehit­ty­mis­kohdat

  • Vuoro­vai­ku­tuksen vahvuudet ja kehi­tys­kohdat DiSC® -näkö­kul­masta

  • Päivän yhteenveto

  • Loppu­kes­kustelu ja kohti huomista

16:00 Valmen­nus­päivä päättyy

2.päivä

8:30 Aamupala

9:00 Myyn­ti­kes­kus­te­lu­tek­niikka

  • Ensi­vai­ku­telman voima

  • Koko­nais­ti­lanteen kartoitus, kysy­mys­tek­niikka

  • Kuun­telun taito

10:15 Tauko

10:30 Myyn­ti­tek­niikka jatkuu

  • Selkeät ja hyödyl­liset ratkaisut

  • Vasta­väit­teistä mahdol­lisuus

  • Kaupan rohkea päät­tä­minen

  • Vuoro­vai­ku­tus­tek­niikat myyn­nissä

12:00 Lounas

13:00 Moni­ka­na­vainen asia­kastyö

  • Puhe­lin­vies­tin­nässä huomioi­tavaa

  • Mitä ja miten viestit sähkö­pos­tilla?

  • Myyn­ti­kammon syyt ja selviy­ty­mis­keinot

14:15 Kahvi­tauko

14:30 Laadukas tuote­pääl­likön ajan­käyttö

  • Aika­syöpöt

  • Lisää laatua, vähemmän kiireen tuntua

15:30 Yhteenveto ja loppu­kes­kustelu

16:00 Valmennus päättyy

LISÄTIETOJA

Maisa Durchman

040-0435542

maisa.durchman(a)brik.fi

 

Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy

www.brik.fi