Osaatko hyödyntää osaamistasi tehokkaasti asiakastyössä?
Tuotepäälliköiden asiakastaitojen vahvistamiseksi suunniteltu kaksipäiväinen tehovalmennuksemme auttaa hyödyntämään tuotepäällikön asiantuntijuutta täysimääräisesti asiakaspalvelussa ja kaupanteon tukena. Pienryhmävalmennuksemme antaa runsaasti tilaa keskustelulle ja muiden osallistujien kokemuksista oppimiselle.
KENELLE
Valmennus on suunniteltu on tuotepäälliköille toimialasta riippumatta.
Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.
HYÖDYT OSALLISTUJALLE
Ymmärrät ammattimaisen myyntityön lainalaisuudet entistä paremmin
Tunnistat vahvuutesi ja kehittämiskohteesi erilaisissa asiakas- ja myyntitilanteissa
Opit hyödyntämään asiantuntemustasi myynnin tukena entistä tehokkaammin
Opit tunnistamaan uusia myyntimahdollisuuksia ja rohkaistut tarttumaan niihin
Opit toimimaan täysiverisenä kaupantekijänä erilaisissa asiakastilanteissa
Saat henkilökohtainen DiSC® -johtajuusprofiilin
VALMENTAJA
TM Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
HINTA
Tilaisuuden hinta on 1290 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
PERUUTUSEHDOT
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
OHJELMA
1. päivä
8:30 Aamupala
9:00 Tuotepäällikön rooli asiakastyössä
Hissipuhe – asiantuntijan ensiapupakkaus
Asiantuntijuus ja myynti
Myynnin kehitysvaiheet ja arvomyynti
Huippumyyjän ominaisuuksia
10:15 Tauko
10:30 Asiakkaan maailma
Asiakkaan ostopolku
Ostopäätökseen vaikuttavat tekijät
Erilaiset asiakkaat
Alttius suostuttelustrategioille
12:00 Lounas
13:00 DiSC® -profilointi
DiSC® -viitekehys
Omaan profiiliin tutustuminen
Omat stressitekijät
Omat motivaattorit
14:15 Kahvitauko
14:30 Asiakastyöni vahvuudet ja kehittymiskohdat
Vuorovaikutuksen vahvuudet ja kehityskohdat DiSC® -näkökulmasta
Päivän yhteenveto
Loppukeskustelu ja kohti huomista
16:00 Valmennuspäivä päättyy
2.päivä
8:30 Aamupala
9:00 Myyntikeskustelutekniikka
Ensivaikutelman voima
Kokonaistilanteen kartoitus, kysymystekniikka
Kuuntelun taito
10:15 Tauko
10:30 Myyntitekniikka jatkuu
Selkeät ja hyödylliset ratkaisut
Vastaväitteistä mahdollisuus
Kaupan rohkea päättäminen
Vuorovaikutustekniikat myynnissä
12:00 Lounas
13:00 Monikanavainen asiakastyö
Puhelinviestinnässä huomioitavaa
Mitä ja miten viestit sähköpostilla?
Myyntikammon syyt ja selviytymiskeinot
14:15 Kahvitauko
14:30 Laadukas tuotepäällikön ajankäyttö
Aikasyöpöt
Lisää laatua, vähemmän kiireen tuntua
15:30 Yhteenveto ja loppukeskustelu
16:00 Valmennus päättyy
LISÄTIETOJA
Maisa Durchman
040-0435542
maisa.durchman(a)brik.fi
Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy