Koulutukseen sisältyvä webinaari järjestetään:
2.11.2021 klo 10.00-12.00
Suuri osa työelämän vuorovaikutustilanteista on neuvotteluita – työnjaon sopimisesta aina myynti- ja palkkakeskusteluihin.
Neuvotteluissa on loppujen lopuksi kyse toiseen ihmiseen vaikuttamisesta, joten ymmärrys hyvän neuvottelun rakennuspalikoista ja keskeisimmistä tekniikoista on työelämän pyörteissä merkittävä etu. Hyvät neuvottelutaidot tekevät sinusta vaikuttavamman kollegan ja auttavat huolehtimaan omista rajoistasi.
Kenelle?
Koulutus soveltuu kaikille, jotka haluavat nostaa omaa vaikuttavuuttaan neuvottelutaitoja hiomalla.
Järjestämme myös organisaatiokohtaisia etäkoulutuksia,. Kysy lisää kouluttajalta!
Etäkoulutuksemme sisältää
Digitaalinen työtila (Howspace)
Jakso 1: Video (noin 1h) katsottavaksi silloin kun sinulle parhaiten sopii
Jakso 2: Vuorovaikutteinen webinaari (2h), jossa sinulla on mahdollisuus keskustella kouluttajan ja muiden osallistujien kanssa pienryhmässä
Jakso 3: Video (noin 1h) katsottavaksi silloin kun sinulle parhaiten sopii
Hyödyt osallistujille
Ymmärrät, mistä hyvät neuvottelut koostuvat
Osaat valmistautua neuvotteluihin
Ymmärrät, miten omasta neuvottelukunnosta voi huolehtia
Opit vaikuttamaan vastapuolen päätöksentekoon
Saat konkreettisia ja yksinkertaisia vinkkejä neuvottelutilanteissa vuorovaikuttamiseen
Kouluttaja
KTM Tommi Lindholm. Tommia kiinnostaa organisaatioihin ja organisoitumiseen liittyvän teorian hyödyntäminen linssinä organisaatioiden toiminnan ymmärtämisessä ja käytäntölähtöisessä kehittämisessä. Kouluttajan roolissa Tommi on ehtinyt kartuttaa kokemusta jo 10 vuoden ajan.
Hinta
Etäkoulutuksen hinta on 590 eur/hlö + alv 24%. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta kouluttajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
Peruutusehdot
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
Kurssin tarkempi sisältö
1. Digitaalinen työtila (Howspace), joka ohjaa koulutuskokonaisuuden suorittamista.
2. Jakso 1: Video (noin 1h) Laadukkaat neuvottelut ja niihin valmistautuminen.
3. Välitehtävä 1: Omien neuvottelutaitojen arviointi (n. 30 min) Tehdään itsenäisesti ennen webinaariosuutta.
4. Jakso 2: Vuorovaikutteinen webinaari (2h), jossa sinulla on mahdollisuus keskustella kouluttajan ja muiden osallistujien kanssa pienryhmässä.
Välitehtävien läpikäynti
Onnistuneen neuvottelun aloitus
Haastavien neuvottelutilanteiden erityispiirteet
Keskeisimmät neuvottelutekniikat – miten osaksi arkea?
Tulevan neuvottelutilanteen suunnittelu
5. Välitehtävä 2: Valikoitujen neuvottelutekniikoiden kokeilu tosielämässä
6. Jakso 3: Video (noin 1h) Itsensä johtamisen ja neuvotteluissa onnistumisen suhde
Lisätietoja
Kouluttaja Tommi Lindholm
040-0172021
tommi.lindholm(a)brik.fi
Koulutuksen toteuttaa Brik Johtaminen Oy