Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Myynnin lähiesimiehen tehovalmennus (2pv)


  • Tapahtumatalo Bank Unioninkatu 20 Helsinki (kartta)

Tämä koulutus järjestetään myös 21.-22.4.2020 & 2.-3.6.2020

Valmen­nuk­sessa keski­tymme tärkeimpiin ja toimi­vimpiin myynnin johta­misen keinoihin. Koulutus nostaa ihmiset johta­misen keskiöön ja antaa keinot teke­misen vauh­dit­ta­miseen. Valmen­nuksen anti kytketään tiukasti päivit­täiseen työhön vietä­väksi, eikä paluuta toimi­mat­tomaan rutiiniin enää ole!

Lähi­joh­ta­minen on olen­naisen tärkeää tiimin onnis­tu­misen ja tuloksen kannalta. Joukkue ei pääse tuloksiin pelkästään kovilla tavoit­teilla tai tarkalla seuran­nalla. Menes­ty­miseen tarvitaan tietoa siitä, mistä huip­pu­tiimi rakentuu ja miten moti­vaa­tiota voi johtaa. Lisäksi tarvitaan taitoa valmentaa ja kannustaa niin ryhmä- kuin yksi­lö­ta­solla.

 

KENELLE

Valmennus sopii myynnin lähie­si­mie­hille, sisäi­sille valmen­ta­jille sekä myynnin kehit­tä­mi­sestä vastaa­ville henki­löille. Valmennus on sinulle, oletpa kokenut konkari, tai vasta-alkaja! Innos­ta­vassa ilma­pii­rissä, yhdessä muiden osal­lis­tujien kanssa päivität johta­mis­taitosi uudelle tasolle.

Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.

 

HYÖDYT OSALLISTUJALLE

  • Vahvistut omissa myynti- ja asia­kas­koh­taa­mis­tai­doissa

  • Ymmärrät moti­voinnin ja posi­tii­vi­suuden merki­tyksen tuloksen teossa

  • Saat käytän­nön­lä­heisen valmen­tavan johta­misen työka­lu­pakin omaan työhösi vietä­väksi

  • Opit suun­nit­te­lemaan omaa toimin­taasi syste­maat­ti­semmin

  • Saat henki­lö­koh­taisen DiSC® -johta­juus­pro­fiilin

  • Saat tiimisi tekemään vertaansa vailla olevaa tulosta!

VALMENTAJA

TM Maisa Durchman on asia­kas­pal­velun, myynnin, sekä niiden johta­misen asian­tunteva yritys­kou­luttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsul­tointi- ja valmen­nus­työstä lukui­silla eri toimia­loilla, sekä myös julkisen sektorin ja teol­li­suuden kehit­tä­mis­hank­keista: viime vuosina koke­musta on kart­tunut etenkin apteek­ki­lii­ke­toi­min­noista ja lääke­teol­li­suuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.

HINTA

Tilaisuuden hinta on 1290 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, Asian­tun­tijan myyn­ti­taidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvi­tar­joilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.

 

PERUUTUSEHDOT

Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.

 

OHJELMA

1. Päivä

09:00 Valmen­nuksen avaus ja aika­taulut

09:15 Hissipuhe ja myyn­ti­kes­kus­te­lu­tek­niikka

  • Esit­täy­ty­minen ja hissipuhe

  • Huip­pu­myyjän ominai­suuksia

  • Keskus­telun avaus ja huomion kiin­nit­tä­minen

10:30 Tauko

10:45 Myyn­ti­kes­kus­te­lu­tek­niikka jatkuu

  • Kartoitus ja kuuntelu

  • Houkut­televa ratkaisu

  • Vasta­väit­teistä mahdol­lisuus

  • Kaupan­pää­tös­taidot

12:00 Lounas

13:00 Myyn­ti­kammo ja myynnin psyko­logiaa

  • Myyn­ti­kammo ja sen taklaa­minen

  • Myynnin suos­tut­te­lustra­tegiat

  • Vuoro­vai­ku­tus­tek­niikat myyn­nissä

14:00 Kahvi

14.15 Moni­ka­na­vainen myyn­tityö

  • Puhe­lin­vies­tinnän, ja -myynnin ”K4”

  • Viesti oikein sähkö­pos­tilla

16:00 Valmen­nus­päivä päättyy

 

2. Päivä

09:00 Edel­lis­päivän kertaus

09:15 DiSC® - profiili

  • DiSC® -viite­kehys

10:30 Tauko

10.45 DiSC® ja erilaiset asiakkaat

  • Omaan profiiliin tutus­tu­minen

  • Erilaiset asiakkaat

12:00  Lounas

13:00 Myynnin posi­tii­vinen johta­minen

  • Muutoksen johta­minen – tunteiden johta­mista

  • Moti­vaatio ja sen johta­minen

  • Valmentava myynnin johta­minen

  • Havain­nointi ja palaute

14:00 Kahvi

14:15 Ryhmän johta­minen ja esimiehen ajan­käyttö

  • Huip­pu­tiimin ominai­suudet

  • Ryhmän menes­tyksen esteet

  • Tehokas palaveri

  • Esimiehen ajan­käyttö

16:00 Valmen­nus­päivä päättyy

LISÄTIETOJA

Maisa Durchman

040-0435542

maisa.durchman(a)brik.fi

 

Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy

www.brik.fi

Aikaisempi tapahtuma: 2. tammikuuta
Asiakaspalvelun johtaminen (1pv)
Myöhempi tapahtuma: 14. tammikuuta
Tehokas johtoryhmätyö (1pv)