Voit valita koulutukseen sisältyvät Live webinaarit seuraavista ajankohdista:
29.9.2020 klo 09.30-11.30 & 29.10. klo 13.00-14.00
13.10.2020 klo 13.00-15.00 & 5.11.2020 klo 13.00-14.00
24.11.2020 klo 09.30-11.30 & 18.1.2021 klo 13.00-14.00
Kokouksiin ja palavereihin käytetään todella paljon työaikaa. Trendi näyttäisi olevan kasvava – ylin johto käyttää kokouksiin jopa 23 tuntia viikossa. Lisäksi turhat ja huonosti johdetut kokoukset ovat yksi keskeisimmistä turhautumisen aiheista työpaikoilla.
Tässä etäkoulutuksessa opit mistä eri tekijöistä toimivat kokoukset koostuvat ja miten kokouksien laatua voi kehittää juuri sinun organisaatiossasi.
Kenelle?
Etäkoulutus on suunnattu kaikille tiiminvetäjille ja esimiehille, jotka haluavat kehittää kokoustensa laatua.
Järjestämme myös organisaatiokohtaisia etäkoulutuksia,. Kysy lisää kouluttajalta!
Etäkoulutuksen sisältö
Työkirja, joka ohjaa koulutuskokonaisuuden suorittamista. Sisältää myös kattavasti oheistietoa sekä erilaisia harjoituksia ja tehtäviä.
Jakso 1: Video (noin 1h) katsottavaksi silloin kun sinulle parhaiten sopii.
Jakso 2: Livenä toteutettava webinaari (2h), jossa sinulla on mahdollisuus keskustella kouluttajan ja muiden osallistujien kanssa pienryhmässä.
Jakso 3: Livenä toteutettava webinaari (1h).
Hyödyt osallistujille
Ymmärrät mistä osa-alueista laadukkaat kokoukset rakentuvat
Saat ensikäden kokemuksellista tietoa erilaisista kokouskäytänteistä
Opit arvioimaan kokousten laatua
Rakennat oman, konkreettisen lähestymistavan kokousten kehittämiseen
Osaat auttaa oman tiimisi jäseniä osallistumaan rakentavaan vuorovaikutukseen kokouksissa
Kouluttaja
KTM Tommi Lindholm. Tommilla on kokemusta analyyttisista, kansainvälisistä sekä strategisesti painottuneista asiantuntijatehtävistä ICT-teollisuuden, pankkisektorin sekä liikkeenjohdon konsultoinnin parista. Tommilla on kokemusta myös yrittäjänä toimimisesta sekä kasvuyritysten sparraamisesta. Kouluttajakokemusta hänelle on kertynyt jo 8 vuoden ajalta.
Hinta
Etäkoulutuksen hinta on 590 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää ladattavan työkirjan. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta kouluttajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
Peruutusehdot
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
Kurssin sisältö
1. Työkirja, joka ohjaa koulutuskokonaisuuden suorittamista. Sisältää myös kattavasti oheistietoa sekä erilaisia harjoituksia ja tehtäviä.
2. Jakso 1: Laadukkaat kokoukset ja polku niitä kohti. Video (noin 1h) katsottavaksi silloin kun sinulle parhaiten sopii.
3. Välitehtävä 1: Oman organisaation kokouskäytänteiden arviointi (n. 30 min). Tehdään itsenäisesti ennen webinaariosuutta.
4. Jakso 2: Vuorovaikutteinen webinaari (2h), jossa sinulla on mahdollisuus keskustella kouluttajan ja muiden osallistujien kanssa pienryhmässä.
Miten kokoukset toimivat tällä hetkellä?
Keskeisimpien kokousten laatua edistävien toimenpiteiden valinta
Oma roolini kokouksissa
Työkaluja kokousten fasilitointiin
5. Välitehtävä 2: Suunnitelma oman tiimin kokousten kehittämiseksi
6. Jakso 3: Kokouksien kehittämistoimien arviointi ja vuorovaikutus kokouksissa. Video (noin 1h) katsottavaksi silloin kun sinulle parhaiten sopii.
Lisätietoja
Kouluttaja Tommi Lindholm
040-0172021
tommi.lindholm(a)brik.fi
Koulutuksen toteuttaa Brik Johtaminen Oy