Myyntityötä tekeville suunnatun valmennuksemme avulla tehostat puhelinviestintääsi. Valmennuksessa käsittelemme puhelimessa tehtävän myynti- ja asiakaspalvelutyön tärkeimpiä elementtejä, kuten yhtäältä usein tiedostamattomia mustia pisteitä sekä samalla kirkkaasti soivia ylä-ääniä. Lupaamme, että käytännössä testatut puhelinviestinnän elementit tuovat sisältöä ja tulosta työhösi.
Puhelimessa tehtävä myynti- ja asiakaspalvelutyö pitävät pintansa lisääntyvän monikanavaisen myyntityön ohella. Soittotyö vaatii rutiinia ja sitkeää toistoa, mutta on parhaimmillaan tehokasta viestintää ja monipuolista vuorovaikutusta asiakkaan kanssa.
KENELLE
Valmennus on suunniteltu kaikille puhelinta myyntikanavana käyttäville, niin kokeneille asiantuntijoille kuin urallaan alkuvaiheessa oleville. Valmennus on hyödyllinen myös tiimien esimiehille tuomaan lisäpotentiaalia puhelinkohtaamisiin.
Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.
HYÖDYT OSALLISTUJALLE
Tunnistat omat vahvuutesi ja kehityskohtasi puhelintyöskentelyssä
Opit viestimään tehokkaasti ja tyylillä
Saat lisää ymmärrystä asiakkaan erilaisiin reaktioihin puhelun aikana ja taklaat vastaväitteet taidolla
Rakennat toimivat keskustelurungot puhelun ohjauksen tueksi
Saatat jopa innostua puhelintyöskentelystä!
VALMENTAJA
TM Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
HINTA
Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
PERUUTUSEHDOT
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
OHJELMA
09:00 Tilaisuuden avaus, tutustuminen ja päivän tavoitteet
09:15 Luurikammon taklaaminen
09:30 Puhelintyöskentelyn haasteet ja mahdollisuudet
10:00 Tauko
10:15 Asiantuntijan myynti- ja asiakaspalvelutaidot
Huippumyyjän ominaisuudet
Tuotemyynnistä ratkaisumyyntiin
Puhelimessa määrä tuo laatua
11:00 Puhelinviestinnän ”K4”
Kielenkäyttö
Kuuntelu
Käytöstavat
Keskustelunohjaus ja yksinkertaistaminen
12:00 Lounas
13:00 Ulossoiton rakenne
Puhelun avaus ja ensivaikutelman tärkeys
Kartoitus ja kuuntelu myyjän tärkeimmät taidot – kysymystekniikka
Yhteenveto ja ensimmäinen ”kyllä”
Ratkaisun helppous
Klousaus ja jatkosta sopiminen
14:00 Kahvi
14:30 Sisään tulevan puhelun hoito
Haastavan asiakkaan kohtaaminen
Ensivaikutelman merkitys – Hymy kuuluu äänestä!
Ongelman ratkaisusta lisämyynnin tekijäksi – ”siltakysymykset”
15:00 Tehokas ja tyylikäs sähköpostiviestintä
15:30 Yhteenveto ja loppukeskustelu
16:00 Valmennus päättyy
LISÄTIETOJA
Maisa Durchman
040-0435542
maisa.durchman(a)brik.fi
Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy