Kaikki lähikoulutuksemme ovat vastuullisesti toteutettuja pienryhmävalmennuksia.
Valmennuksessa keskitymme hiomaan taitoja viedä myyntikeskustelut valmiiseen tilaukseen ja tehdä vahvempaa myyntitulosta. Erilaisten klousaamistekniikoiden ja harjoitusten avulla opit toimimaan tehokkaammin vaikeissakin myyntitilanteissa.
Pienessä valmennusryhmässämme pääset myös kuulemaan muiden osallistujien menestyksen salaisuuksia. Tarjouksesi ansaitsevat onnellisen lopun.
KENELLE
Valmennuksemme on suunniteltu kaikille myyjille, jotka haluavat parantaa klousaamistaitojaan.
Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.
HYÖDYT OSALLISTUJALLE
Ymmärrät asiakkaan toimintaa päätöstilanteissa
Opit tunnistamaan kaupan klousaamisen eri vaiheet
Löydät itsellesi luontevimmat tavat lyödä kaupat lukkoon
Parannat tarjoustesi kiinnivetoprosenttia ja vältät turhaa työtä
Parannat myyntitulostasi ja saavutat itsellesi asettamasi tavoitteet
VALMENTAJA
TM Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
HINTA
Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
PERUUTUSEHDOT
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
OHJELMA
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Tilaisuuden avaus
9.15 Mikä erottaa huippumyyjät tavallisista tallaajista?
Harjoitus: Omien myyntitaitojen arviointitehtävä
10:15 Tauko
10.30 Tarjouksen huolellinen valmistelu ja myyminen
Riittävä ja huolellinen argumentointi
Asiakkaan auttaminen tarjouksen sisällön ymmärtämisessä
Asiakkaan oikean tulkinnan varmistaminen
Harjoitus: Erilaiset argumentointityylit
12.00 Lounas
Vastaväitteiden käsittely ja hinnan myymisen taito
Asiakkaan päätösprosessin ymmärtäminen
Muutosvastarinta on terveen ihmisen ominaisuus
Viiden EI:n periaate
Harjoitus: Vastahakoisen asiakkaan ohjaaminen huomion ohjaamisen tekniikan avulla
14.30 Kahvi
14.45 Rohkea rokan syö
Myyjän tehtävä on ehdottaa kaupan klousaamista
Omien epävarmuuksien työstäminen
Oikeus pyytää asiakkaalta päätöstä
15.15 Koeteltuja keinoja kaupan klousaamiseen
15:45 Loppukeskustelu
16:00 Koulutus päättyy
LISÄTIETOJA
Maisa Durchman
040-0435542
maisa.durchman(a)brik.fi
Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy