Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Kaupan klousaamisen taito (1pv)

  • Tapahtumatalo Bank Unioninkatu 20 Helsinki (kartta)

Kaikki lähikoulutuksemme ovat vastuullisesti toteutettuja pienryhmävalmennuksia.

Valmen­nuk­sessa keski­tymme hiomaan taitoja viedä myyn­ti­kes­kus­telut valmiiseen tilaukseen ja tehdä vahvempaa myyn­ti­tu­losta. Erilaisten klousaa­mis­tek­nii­koiden ja harjoi­tusten avulla opit toimimaan tehok­kaammin vaikeis­sakin myyn­ti­ti­lan­teissa.

Pienessä valmen­nus­ryh­mäs­sämme pääset myös kuulemaan muiden osal­lis­tujien menes­tyksen salai­suuksia. Tarjouksesi ansait­sevat onnel­lisen lopun.

 

KENELLE

Valmen­nuk­semme on suun­ni­teltu kaikille myyjille, jotka haluavat parantaa klousaa­mis­tai­tojaan.

Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.

 

HYÖDYT OSALLISTUJALLE

  • Ymmärrät asiakkaan toimintaa päätös­ti­lan­teissa

  • Opit tunnis­tamaan kaupan klousaa­misen eri vaiheet

  • Löydät itsellesi luon­te­vimmat tavat lyödä kaupat lukkoon

  • Parannat tarjoustesi kiin­ni­ve­to­pro­senttia ja vältät turhaa työtä

  • Parannat myyn­ti­tu­lostasi ja saavutat itsellesi aset­tamasi tavoitteet

VALMENTAJA

TM Maisa Durchman on asia­kas­pal­velun, myynnin, sekä niiden johta­misen asian­tunteva yritys­kou­luttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsul­tointi- ja valmen­nus­työstä lukui­silla eri toimia­loilla, sekä myös julkisen sektorin ja teol­li­suuden kehit­tä­mis­hank­keista: viime vuosina koke­musta on kart­tunut etenkin apteek­ki­lii­ke­toi­min­noista ja lääke­teol­li­suuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.

HINTA

Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, lounaan ja kahvi­tar­joilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.

 

PERUUTUSEHDOT

Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.

 

OHJELMA

8.30 Ilmoit­tau­tu­minen ja aamu­kahvi

9.00 Tilai­suuden avaus

9.15 Mikä erottaa huip­pu­myyjät taval­li­sista tallaa­jista?

Harjoitus: Omien myyn­titai­tojen arvioin­ti­tehtävä

10:15 Tauko

10.30 Tarjouksen huolel­linen valmistelu ja myyminen

  • Riittävä ja huolel­linen argu­men­tointi

  • Asiakkaan autta­minen tarjouksen sisällön ymmär­tä­mi­sessä

  • Asiakkaan oikean tulkinnan varmis­ta­minen

Harjoitus: Erilaiset argu­men­toin­ti­tyylit

12.00 Lounas

  • Vasta­väit­teiden käsittely ja hinnan myymisen taito

  • Asiakkaan päätös­pro­sessin ymmär­tä­minen

  • Muutos­vas­ta­rinta on terveen ihmisen ominaisuus

  • Viiden EI:n periaate

Harjoitus: Vasta­ha­koisen asiakkaan ohjaa­minen huomion ohjaa­misen tekniikan avulla

14.30 Kahvi

14.45 Rohkea rokan syö

  • Myyjän tehtävä on ehdottaa kaupan klousaa­mista

  • Omien epävar­muuksien työs­tä­minen

  • Oikeus pyytää asiak­kaalta päätöstä

15.15 Koeteltuja keinoja kaupan klousaa­miseen

15:45 Loppu­kes­kustelu

16:00 Koulutus päättyy

LISÄTIETOJA

Maisa Durchman

040-0435542

maisa.durchman(a)brik.fi

 

Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy

www.brik.fi

Aikaisempi tapahtuma: 1. marraskuuta
Käännä asiakaskohtaaminen kilpailueduksi (1pv)
Myöhempi tapahtuma: 9. marraskuuta
Vaikuttava palaute (1pv)