Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Myyntikeskustelut kuntoon! (1pv)

  • Tapahtumatalo Bank Unioninkatu 20 Helsinki (kartta)

Tämä koulutus järjestetään myös 9.12.2021

Kaikki lähikoulutuksemme ovat vastuullisesti toteutettuja pienryhmävalmennuksia. Otamme huomioon tarvittavat turvavälit koronavirukseen liittyen. Tarjoamme kaikille osallistujille myös kasvomaskit.

Hio myyn­ti­kes­kus­telusi huip­puunsa ja hae lisä­potkua myyn­ti­työhösi tehok­kaasta valmen­nuk­ses­tamme! Onnis­tunut myyn­ti­kes­kustelu on monen osate­kijän summa, jossa ei ole varaa jättää huomiotta pienin­täkään yksi­tyis­kohtaa.

Klousaamaan ei pääse ilman ymmär­rystä asiakkaan tarpeista. Tarpeista ei ole tietoa, ilman taitavaa keskus­te­lu­tek­niikkaa, eikä keskus­te­lulle ole perustaa ilman taitoa viestiä luot­ta­musta ja mielen­kiintoa.

Valmen­nuksen aikana osal­lis­tujat raken­tavat itselleen erilai­sissa myyn­ti­ti­lan­teissa tehok­kaasti toimivan myyn­ti­kes­kus­te­lu­rungon, jota hyödyn­tä­mällä myyn­ti­tu­lokset ovat taattuja. Valmen­nuk­sessa käsit­te­lemme myyn­ti­työtä käytän­nön­lä­hei­sesti ja posi­tii­vi­sella otteella.

 

KENELLE

Valmennus on suun­ni­teltu sekä kaikille myyn­tiu­ransa alussa oleville myyn­ti­lu­pauk­sille että jo koke­neim­mille myyn­ti­kon­ka­reille, jotka kaipaavat uutta potkua ja raik­kaita näkö­kulmia tämän päivän ammat­ti­maiseen myyn­ti­työhön.

Oli myyntisi sitten b2b tai b2c, on tämä valmennus vähin­täänkin erittäin tärkeä buustaus kohti seuraavaa, tulok­sek­kaampaa myyn­ti­työtä.

Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.

 

HYÖDYT OSALLISTUJALLE

  • Tiedostat sosi­aa­lisen älyk­kyyden merki­tyksen onnis­tu­neissa myyn­ti­kes­kus­te­luissa

  • Rakennat käytännön myyn­ti­ti­lan­teissa toimivat keskus­te­lu­rungot

  • Ymmärrät kuun­telun merki­tyksen yhtenä myyjän tärkeimpänä taitona

  • Opit tehokkaat kaupan klousaus­tek­niikat

  • Saat innos­tusta ja varmuutta päivit­täiseen asiakas- ja myyn­ti­työhösi!

VALMENTAJA

TM Maisa Durchman on asia­kas­pal­velun, myynnin, sekä niiden johta­misen asian­tunteva yritys­kou­luttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsul­tointi- ja valmen­nus­työstä lukui­silla eri toimia­loilla, sekä myös julkisen sektorin ja teol­li­suuden kehit­tä­mis­hank­keista: viime vuosina koke­musta on kart­tunut etenkin apteek­ki­lii­ke­toi­min­noista ja lääke­teol­li­suuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin yrittäjä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.

HINTA

Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, sekä lounaan ja kahvi­tar­joilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.

 

PERUUTUSEHDOT

Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.

 

OHJELMA

8:30 Aamupala

9:00 Huip­pu­myyjän ominai­suudet

  • Myyn­tityön ylei­simmät harha­kä­si­tykset ja huip­pu­myyjän omai­nai­suudet

  • Omien myyn­ti­tai­tojen pika­testi – omat kehi­tys­kohtani

  • Onnis­tuneen vuoro­vai­ku­tuksen avaimet

  • Luot­tamus myyn­tityön ytimessä

10:15 Tauko

10:30 Myyn­ti­kes­kus­telun raken­ta­minen

  • Ensi­vai­ku­telma ja läpi­nä­ky­vyyden illuusio

  • Kysy­mys­tek­niikka ja kuun­telun taito

  • Yhteenveto ja ensim­mäinen kyllä!

  • Osto­pää­tökseen vaikut­tavat tekijät

12:00 Lounas

13:00 Myyn­ti­kes­kus­telun raken­ta­minen jatkuu

  • Ratkaisun helppous ja asiakkaan osto­mo­ti­vaat­torit

  • ”Palataan asiaan” ja muiden vasta­väit­teiden taklaa­minen

  • Kaupan päätöksen monet keinot

  • Arvoa kaupan jälkeen

14:15 Kahvi­tauko

14:30 Vies­tinnän moni­naisuus ja moni­ka­na­vainen myyn­tityö

  • Vuoro­vai­ku­tus­tek­niikat myyn­ti­kes­kus­te­luissa

  • Puhe­lin­vies­tin­nässä vuoro­vai­ku­tus­taidot koros­tuvat

  • Mitä viestit ja mitä haluaisit viestiä

  • Sähkö­postin käyttö myyn­nissä

15:00 Myyn­ti­kammon taklaa­minen

  • Henki­lö­koh­tainen myyn­ti­kammoni

  • Keinot myyn­ti­kammon taklaa­miseen

  • Päivän yhteenveto ja loppu­kes­kustelu

16:00 Valmen­nus­päivä päättyy

LISÄTIETOJA

Maisa Durchman

040-0435542

maisa.durchman(a)brik.fi

 

Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy

www.brik.fi

Aikaisempi tapahtuma: 17. maaliskuuta
Stream: Tehokas johtoryhmätyö (1pv)
Myöhempi tapahtuma: 24. maaliskuuta
Tiiminvetäjien tehovalmennus (2pv)