Tämä koulutus järjestetään myös 9.12.2021
Kaikki lähikoulutuksemme ovat vastuullisesti toteutettuja pienryhmävalmennuksia. Otamme huomioon tarvittavat turvavälit koronavirukseen liittyen. Tarjoamme kaikille osallistujille myös kasvomaskit.
Hio myyntikeskustelusi huippuunsa ja hae lisäpotkua myyntityöhösi tehokkaasta valmennuksestamme! Onnistunut myyntikeskustelu on monen osatekijän summa, jossa ei ole varaa jättää huomiotta pienintäkään yksityiskohtaa.
Klousaamaan ei pääse ilman ymmärrystä asiakkaan tarpeista. Tarpeista ei ole tietoa, ilman taitavaa keskustelutekniikkaa, eikä keskustelulle ole perustaa ilman taitoa viestiä luottamusta ja mielenkiintoa.
Valmennuksen aikana osallistujat rakentavat itselleen erilaisissa myyntitilanteissa tehokkaasti toimivan myyntikeskustelurungon, jota hyödyntämällä myyntitulokset ovat taattuja. Valmennuksessa käsittelemme myyntityötä käytännönläheisesti ja positiivisella otteella.
KENELLE
Valmennus on suunniteltu sekä kaikille myyntiuransa alussa oleville myyntilupauksille että jo kokeneimmille myyntikonkareille, jotka kaipaavat uutta potkua ja raikkaita näkökulmia tämän päivän ammattimaiseen myyntityöhön.
Oli myyntisi sitten b2b tai b2c, on tämä valmennus vähintäänkin erittäin tärkeä buustaus kohti seuraavaa, tuloksekkaampaa myyntityötä.
Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.
HYÖDYT OSALLISTUJALLE
Tiedostat sosiaalisen älykkyyden merkityksen onnistuneissa myyntikeskusteluissa
Rakennat käytännön myyntitilanteissa toimivat keskustelurungot
Ymmärrät kuuntelun merkityksen yhtenä myyjän tärkeimpänä taitona
Opit tehokkaat kaupan klousaustekniikat
Saat innostusta ja varmuutta päivittäiseen asiakas- ja myyntityöhösi!
VALMENTAJA
TM Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin yrittäjä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
HINTA
Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, sekä lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
PERUUTUSEHDOT
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
OHJELMA
8:30 Aamupala
9:00 Huippumyyjän ominaisuudet
Myyntityön yleisimmät harhakäsitykset ja huippumyyjän omainaisuudet
Omien myyntitaitojen pikatesti – omat kehityskohtani
Onnistuneen vuorovaikutuksen avaimet
Luottamus myyntityön ytimessä
10:15 Tauko
10:30 Myyntikeskustelun rakentaminen
Ensivaikutelma ja läpinäkyvyyden illuusio
Kysymystekniikka ja kuuntelun taito
Yhteenveto ja ensimmäinen kyllä!
Ostopäätökseen vaikuttavat tekijät
12:00 Lounas
13:00 Myyntikeskustelun rakentaminen jatkuu
Ratkaisun helppous ja asiakkaan ostomotivaattorit
”Palataan asiaan” ja muiden vastaväitteiden taklaaminen
Kaupan päätöksen monet keinot
Arvoa kaupan jälkeen
14:15 Kahvitauko
14:30 Viestinnän moninaisuus ja monikanavainen myyntityö
Vuorovaikutustekniikat myyntikeskusteluissa
Puhelinviestinnässä vuorovaikutustaidot korostuvat
Mitä viestit ja mitä haluaisit viestiä
Sähköpostin käyttö myynnissä
15:00 Myyntikammon taklaaminen
Henkilökohtainen myyntikammoni
Keinot myyntikammon taklaamiseen
Päivän yhteenveto ja loppukeskustelu
16:00 Valmennuspäivä päättyy
LISÄTIETOJA
Maisa Durchman
040-0435542
maisa.durchman(a)brik.fi
Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy