Koulutukseen sisältyvä Live-webinaari järjestetään:
19.8.2020 Klo 13.00-15.00
Asiakkaiden epävarmuus on lisääntynyt ja asiakaspalvelun työ tullut monilla aloilla entistä haastavammaksi. Haasteet ovat tässäkin asiassa iso mahdollisuus ja ratkaisevaa on se, kuinka asiakaspalvelija onnistuu hoitamaan tilanteen niin, että asiakkaan sitoutuminen säilyy, tai parhaimmillaan jopa vahvistuu.
Tapa millä kohdataan, puhelimeen vastataan ja asiat hoidetaan ovat asiakaskokemuksen kannalta kriittisen tärkeitä. Usein on kyse pienistä, mutta merkityksellisistä asioista, joita tiedostamalla ja harjoittelemalla palveluorganisaatio voi kehittyä kilpailijaansa vahvemmaksi imagossaan ja asiakkaiden luottamuksessa.
Kenelle?
Kaikille asiakastyötä tekeville toimialasta tai asemasta riippumatta.
Järjestämme myös organisaatiokohtaisia etäkoulutuksia,. Kysy lisää kouluttajalta!
Etäkoulutuksen sisältö
Työkirja, joka ohjaa koulutuskokonaisuuden suorittamista. Sisältää myös kattavasti oheistietoa sekä erilaisia harjoituksia ja tehtäviä.
Jakso 1: Video (noin 1h) katsottavaksi silloin kun sinulle parhaiten sopii.
Jakso 2: Livenä toteutettava webinaari (2h), jossa sinulla on mahdollisuus keskustella kouluttajan ja muiden osallistujien kanssa pienryhmässä.
Jakso 3: Video (noin 1h) jossa käsitellään omien tunteiden hallintaa haastavissa tilanteissa ja kuormittavassa työssä jaksamista.
Aiheeseen liittyvä kirja
Hyödyt osallistujille
Ymmärrät asiakasrajapinnassa työskentelevien vastuut ja mahdollisuudet paremman asiakaskokemuksen luomisessa
Opit valmistaumaan ennakkoon haastavien asiakaskohtaamisten varalle
Tunnistat omia käyttäytymismalleja ja opit ylläpitämään omaa toimintakykyäsi tunnevaltaisissa tilanteissa
Saat vinkkejä monikanavaisen asiakastyön hoitoon haastavissa tilanteissa
Osaat toimia ratkaisukeskeisesti vaikeissakin asiakaskohtaamisissa
Ymmärrät kuinka kääntää haastavat asiakastilanteet asiakasuskollisuutta vahvistaviksi kohtaamisiksi
Kouluttaja
TM Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
Hinta
Etäkoulutuksen hinta on 590 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää ladattavan työkirjan sekä Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta kouluttajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
Peruutusehdot
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
Kurssin sisältö
1. Työkirja, joka ohjaa koulutuskokonaisuuden suorittamista. Sisältää myös kattavasti oheistietoa sekä erilaisia harjoituksia ja tehtäviä.
2. Jakso 1: Video (noin 1h) katsottavaksi silloin kun sinulle parhaiten sopii
Asiakaskokemus ja siihen vaikuttaminen
Asiakaspalvelijan vastuu asiakaskokemuksesta
Laadukkaan asiakaskohtaamisen malli
3. Välitehtävä 1: Tehdään itsenäisesti ennen webinaariosuutta
4. Jakso 2: Livenä toteutettava webinaari (2h), jossa sinulla on mahdollisuus keskustella kouluttajan ja muiden osallistujien kanssa pienryhmässä
Asiakkaan tyytymättömyyden syyt ja epävarmuudesta kumpuava käytös
Luottamuksen merkitys ja viestintä
Haastavan asiakkaan kohtaaminen
Asiakkaan rauhoittaminen
Keskustelun ohjaaminen huomion kiinnittämisen keinoin
5. Välitehtävä 2: Tehdään itsenäisesti ennen viimeistä jaksoa
6. Jakso 3:Video (noin 1h) jossa käsitellään omien tunteiden hallintaa haastavissa tilanteissa ja kuormittavassa työssä jaksamista
7. Asiantuntijan myyntitaidot -kirja tuo vinkkejä kaikille asiakaspalvelijoille riippumatta siitä, myytkö tuotetta, ongelmanratkaisua tai omaa ideaasi.
Lisätietoja
Kouluttaja, Maisa Durchman
040-0435542
maisa.durchman(a)brik.fi
Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy