Takaisin kaikkiin tapahtumiin

ETÄKOULUTUS: Onnistu haastavissa asiakastilanteissa

Koulutukseen sisältyvä Live-webinaari järjestetään:

19.8.2020 Klo 13.00-15.00

Asiak­kaiden epävarmuus on lisään­tynyt ja asia­kas­pal­velun työ tullut monilla aloilla entistä haas­ta­vam­maksi. Haasteet ovat tässäkin asiassa iso mahdol­lisuus ja ratkai­sevaa on se, kuinka asia­kas­pal­velija onnistuu hoitamaan tilanteen niin, että asiakkaan sitou­tu­minen säilyy, tai parhaim­millaan jopa vahvistuu.

Tapa millä kohdataan, puhe­limeen vastataan ja asiat hoidetaan ovat asia­kas­ko­ke­muksen kannalta kriit­tisen tärkeitä. Usein on kyse pienistä, mutta merki­tyk­sel­li­sistä asioista, joita tiedos­ta­malla ja harjoit­te­le­malla palve­luor­ga­ni­saatio voi kehittyä kilpai­li­jaansa vahvem­maksi imagossaan ja asiak­kaiden luot­ta­muk­sessa.

 

Kenelle?

Kaikille asia­kas­työtä teke­ville toimia­lasta tai asemasta riip­pu­matta.

Järjestämme myös organisaatiokohtaisia etäkoulutuksia,. Kysy lisää kouluttajalta!

 

Etäkoulutuksen sisältö

  • Työkirja, joka ohjaa koulu­tus­ko­ko­nai­suuden suorit­ta­mista. Sisältää myös katta­vasti oheis­tietoa sekä erilaisia harjoi­tuksia ja tehtäviä.

  • Jakso 1: Video (noin 1h) katsot­ta­vaksi silloin kun sinulle parhaiten sopii.

  • Jakso 2: Livenä toteu­tettava webi­naari (2h), jossa sinulla on mahdol­lisuus keskus­tella koulut­tajan ja muiden osal­lis­tujien kanssa pien­ryh­mässä.

  • Jakso 3: Video (noin 1h) jossa käsi­tellään omien tunteiden hallintaa haas­ta­vissa tilan­teissa ja kuor­mit­ta­vassa työssä jaksa­mista.

  • Aiheeseen liittyvä kirja

Hyödyt osallistujille

  • Ymmärrät asia­kas­ra­ja­pin­nassa työs­ken­te­levien vastuut ja mahdol­li­suudet paremman asia­kas­ko­ke­muksen luomi­sessa

  • Opit valmis­taumaan ennakkoon haas­tavien asia­kas­koh­taa­misten varalle

  • Tunnistat omia käyt­täy­ty­mis­malleja ja opit yllä­pi­tämään omaa toimin­ta­ky­kyäsi tunne­val­tai­sissa tilan­teissa

  • Saat vinkkejä moni­ka­na­vaisen asia­kastyön hoitoon haas­ta­vissa tilan­teissa

  • Osaat toimia ratkai­su­kes­kei­sesti vaikeis­sakin asia­kas­koh­taa­mi­sissa

  • Ymmärrät kuinka kääntää haas­tavat asia­kas­ti­lanteet asia­kas­us­kol­li­suutta vahvis­ta­viksi kohtaa­mi­siksi

 

Kouluttaja

TM Maisa Durchman on asia­kas­pal­velun, myynnin, sekä niiden johta­misen asian­tunteva yritys­kou­luttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsul­tointi- ja valmen­nus­työstä lukui­silla eri toimia­loilla, sekä myös julkisen sektorin ja teol­li­suuden kehit­tä­mis­hank­keista: viime vuosina koke­musta on kart­tunut etenkin apteek­ki­lii­ke­toi­min­noista ja lääke­teol­li­suuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.

Hinta

Etäkou­lu­tuksen hinta on 590 eur/​hlö + alv 24%, joka sisältää ladat­tavan työkirjan sekä Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan. Jos yrityk­sessäsi on useita koulu­tuk­sesta kiin­nos­tu­neita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmä­alen­nusta koulut­ta­jalta tai osoit­teesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.

Peruutusehdot

Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.

 

Kurssin sisältö

1. Työkirja, joka ohjaa koulu­tus­ko­ko­nai­suuden suorit­ta­mista. Sisältää myös katta­vasti oheis­tietoa sekä erilaisia harjoi­tuksia ja tehtäviä.

2. Jakso 1: Video (noin 1h) katsot­ta­vaksi silloin kun sinulle parhaiten sopii

  • Asia­kas­ko­kemus ja siihen vaikut­ta­minen

  • Asia­kas­pal­ve­lijan vastuu asia­kas­ko­ke­muk­sesta

  • Laadukkaan asia­kas­koh­taa­misen malli

3. Väli­tehtävä 1: Tehdään itse­näi­sesti ennen webi­naa­rio­suutta

4. Jakso 2: Livenä toteu­tettava webi­naari (2h), jossa sinulla on mahdol­lisuus keskus­tella koulut­tajan ja muiden osal­lis­tujien kanssa pien­ryh­mässä

  • Asiakkaan tyyty­mät­tö­myyden syyt ja epävar­muu­desta kumpuava käytös

  • Luot­ta­muksen merkitys ja vies­tintä

  • Haas­tavan asiakkaan kohtaa­minen

  • Asiakkaan rauhoit­ta­minen

  • Keskus­telun ohjaa­minen huomion kiin­nit­tä­misen keinoin

5. Väli­tehtävä 2: Tehdään itse­näi­sesti ennen viimeistä jaksoa

6. Jakso 3:Video (noin 1h) jossa käsi­tellään omien tunteiden hallintaa haas­ta­vissa tilan­teissa ja kuor­mit­ta­vassa työssä jaksa­mista

7. Asian­tun­tijan myyn­ti­taidot -kirja tuo vinkkejä kaikille asia­kas­pal­ve­li­joille riip­pu­matta siitä, myytkö tuotetta, ongel­man­rat­kaisua tai omaa ideaasi.

 

Lisätietoja

Kouluttaja, Maisa Durchman

040-0435542

maisa.durchman(a)brik.fi

 

Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy

www.brik.fi

Aikaisempi tapahtuma: 12. elokuuta
ETÄKOULUTUS: Johtamisen parhaat käytännöt
Myöhempi tapahtuma: 14. elokuuta
Jämäkkä puuttuminen alisuoriutumiseen (1pv)