Tämä webinaari antaa kattavan kokonaiskuvan erinomaisen asiakastyön tärkeimmistä osa-alueista ja runsaasti esimerkkejä ja neuvoja hyvän asiakaspalvelun tuottamisen tueksi. Onnistuneen asiakaspalvelun maine kiirii kauas, mutta huonot asiakaskokemukset leviävät usein vieläkin laajemmalle.
Palvelussa tehtyjen virheiden korjaaminen on usein vaikeaa ja kallista. Tämän vuoksi asiansa osaava asiakaspalvelu on yritykselle arvokas resurssi, jonka kehittämiseen kannattaa panostaa. Jo yksi erinomaisesti onnistunut asiakaskohtaaminen voi maksaa koulutuksen kustannukset takaisin.
Ei puuduttavaa luentoputkea! Osallistavassa etäkoulutuksessa pääset myös jakamaan näkemyksiä ja tekemään harjoituksia. Lähetämme osallistumisohjeet sähköpostiisi ennen koulutusta.
Kenelle
Koulutus on kaikille asiakaspalvelijoille ja asiakaspalvelusta vastaaville henkilöille toimialasta riippumatta. Toteutamme myös räätälöityjä palvelutiimikohtaisia asiakaspalvelukoulutuksia.
Hyöty osallistujalle
Opit ymmärtämään, mistä osatekijöistä erinomainen asiakaspalvelu koostuu.
Hallitset palvelutilanteiden eri vaiheet
Osaat kuunnella asiakasta ja tunnistaa erilaiset palvelutarpeet
Tunnistat lisämyynnin mahdollisuuksia erilaisissa asiakaskohtaamisissa.
Osaat toimia haastavissa asiakastilanteissa ammattimaisesti ja ratkaisukeskeisesti
Tunnet omat vahvuutesi ja kehittymiskohteesi asiakaspalvelijan.
Kouluttaja
KTT Jari Salminen tarjoaa vankkaan osaamiseen perustuvaa käytännönläheistä valmennusta monilta johtamisen osa-alueilta. Jarilla on kokemusta myyntityöstä yli 25 vuoden ajalta niin myyjän kuin myynnin esihenkilönkin roolissa. 20-vuotisen valmentajauransa aikana Jari on kouluttanut yli 10 000 johtajaa ja esihenkilöä yhteistyössä maamme johtavien koulutusorganisaatioiden kanssa.
Erityisosaamisalueet
Asiantuntijamyynti
Asiakaspalvelun johtaminen
Johtaminen ja esimiestyö
Hinta
Koulutuksen hinta on 390€/hlö + alv 25,5%. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
Peruutusehdot
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
Ohjelma
09:00 Avaus
09:15 Harjoitus: Omien asiakaspalvelutaitojen arviointitehtävä
09:30 Hyvästä asiakaspalvelusta kilpailuvaltti
10:15 Tauko
10:30 Laadukas palvelu sähköisesti, puhelimitse ja henkilökohtaisessa tapaamisessa
11:30 Positiivista energiaa omaan asiakaspalveluun
12:00 Koulutus päättyy
Lisätietoja
Jari Salminen
040-4160104
jari.salminen(a)brik.fi
Koulutuksen toteuttaa Brik Osaamiskeskus Oy