Usein pahin vihollinen myynnissä ei ole, että asiakas torjuu ehdotuksemme vaan, että itse sabotoimme onnistumisemme. Miten pääsen puhelinkammosta ja siitä, että alitajuisesti itse tuhoan tietoiset pyrkimykseni onnistua?
- Myynnin pitäisi olla aina kivaa. Totuus kuitenkin on, että joskus myyminen voi olla ahdistavaa
- Jos myyminen on inhottavaa ja ahdistavaa, hyvien tulosten synnyttäminen on lähes ellei täysin mahdotonta
- Jokaisessa meissä asuu kuitenkin hyvä myyjä, joka odottaa ulospääsyä
- Myös sinulla on mahdollisuus tulla erinomaiseksi myyjäksi ja olet ansainnut sen, että onnistut yritystoiminnassasi tai myyntiurallasi
Voi tulla yllätyksenä, että ehkäpä tärkein määrittelijä siinä, onnistutko vai epäonnistutko myynnissä, tapahtuu oman pääsi sisällä. Ihan kuten urheilussa, myös myynnissä onnistuminen on pitkälti kiinni omasta ajattelusta: alitajuntasi saattaa sabotoida tietoiset tavoitteesi onnistua ja määrittää sen onnistutko vai epäonnistutko.
Minäkuvamme ja itseluottamuksemme, eli se miten määrittelemme itsemme, määrittää sen miten onnistumme elämän eri osa-alueilla, jopa myynnissä. Tässä valmennuksessa opit myös ymmärtämään paremmin mitä asiakkaasi ajattelee, miten hän tekee päätöksiä ja määrittää arvoa. Saat mukaasi työkaluja, joiden avulla myynti muuttuu miellyttäväksi ja onnistut kerta toisensa jälkeen.
Kenelle
Valmennus on tarkoitettu yrittäjille, myyntitiimien vetäjjille ja jäsenille, asiantuntijoille ja palveluhenkilöstölle, jolla on myyntitavoite, ylipäätään kaikille joiden tehtävä on myydä, johtaa myyntiä ja joilla on vahva halu onnistua myyjänä.
Järjestämme aiheesta myös organisaatioiden sisäisiä valmennuksia.
Hyöty osanottajalle
- Pääset eroon puhelinkammosta ja onnistut kylmäpuheluiden soittamisessa
- Rakennat itsellesi myynnissä onnistujan mielenmaiseman
- Ymmärrät millainen ajattelu on tuhoisaa ja opit "uudelleen ohjelmoimaan" mielesi toimimaan puolestasi
- Opit käyttämään asiakkaasi vastalauseita kumppanuuden rakentamiseen.
- Asiakkaasi eivät torju myyntiyrityksiäsi
- Opit clousaamaan ja myymään jopa mahdottomilta tuntuvissa tilanteissa
Valmentaja
Miisa Helenius on yrittäjä (Pointvenue Oy), erilaistaja ja visuaalisen tarinankerronnan valmentaja. Miisa auttaa yrityksiä ja yksilöitä tunnistamaan missä he ovat erilaisia ja parempia kuin muut, kertomaan mukaansatempaavan tarinan ja jakamaan sen juuri oikeissa kanavissa, juuri oikeaan aikaan. Miisa on toiminut aikaisemmin mm. Fujitsun kauppa- ja elintarviketeollisuus yksikön kehitysjohtajana ja Capgeminillä Business Information Management ja All Channel Experience tarjonnasta vastaavana johtajana.
Hinta
Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, lounaan sekä kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
Peruutusehdot
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
Ohjelma
08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
09:00 Tilaisuuden avaus
- Myymisen psykologia
- Miten itseluottamuksesi määrittää sen mitä voit tehdä ja mitä et voi tehdä myynnissä?
- Mistä puhelinkammo johtuu ja miten pääsen siitä eroon?
- Interaktiivisia ryhmätöitä ja keskustelua
12.00 Lounas
13.00 Itsevarmuuden kasvattaminen
- Miten ennakoit ja vältät helposti asiakkaan vastaväitteet?
- Miten olet itsevarma ja vakuutat ryhmätilanteissa ja esiintymistilanteissa?
14.15 Tauko
14:30 Ostamisen psykologia
- Mihin asiakkaasi päätöksenteko perustuu ja miten voit hyödyntää tätä tietoa myyntityössäsi
- Harjoituksia ja palautetta
15:30 Loppukeskustelu
16:00 Tilaisuus päättyy
Lisätietoja
Valmentaja Miisa Helenius
050-372 5411
miisa.helenius(a)pointvenue.com
Koulutuksen toteuttaa J-Impact Koulutus Oy