Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Onnistu vaikeissa asiakastilanteissa (1pv)

  • Hotel Haven Unioninkatu 17 Helsinki (kartta)

Tämä koulutus järjestetään myös 12.2.2019

Koulu­tuk­sessa käymme syste­maat­ti­sesti läpi vaikeiden asia­kas­ti­lan­teiden käsit­telyn eri vaiheet. Pohdimme asia­kastyön haas­teita niin henki­lö­koh­taisten kohtaa­misten ja puhe­lin­pal­velun kuin myös sähkö­pos­ti­kon­taktien näkö­kul­masta. Koulutus auttaa kohtaamaan vaikeat asia­kas­ti­lanteet ammat­ti­mai­sesti ja ohjaamaan asiakkaan ajat­telua huomion kiin­nit­tä­misen tekniikan avulla.

 

Kenelle

Koulutus on suun­ni­teltu kaikille asia­kas­työtä teke­ville henki­löille tehtä­västä ja toimia­lasta riip­pu­matta.

Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.

 

Hyöty osallistujalle

  • Koulutuksen jälkeen osaat valmis­tautua ennakkoon vaikeiden palve­lu­ti­lan­teiden varalle

  • Opit hallit­semaan omaa käyt­täy­ty­mistäsi ja yllä­pi­tämään omaa toimin­ta­ky­kyäsi tunne­val­tai­sissa tilan­teissa

  • Opit ohjaamaan asiakkaan ajat­telua huomion kohdis­ta­misen tekniikan avulla

  • Osaat toimia ratkai­su­kes­kei­sesti vaikeis­sakin asia­kas­koh­taa­mi­sissa

  • Opit kään­tämään vaikeat asia­kas­pal­ve­lu­ti­lanteet asia­kas­us­kol­li­suutta vahvis­ta­vaksi kohtaa­mi­seksi.

 

Valmentaja

KTT Jari Salminen on toiminut erilaisissa johto- ja esimiestehtävissä yli 30 vuotta. Hän on johtanut useita myynti- ja asiakaspalveluorganisaatioita, sekä toiminut yrittäjänä yli 15 vuotta. Jari on kouluttanut yli 4 500 esimiestä räätälöidyissä ja avoimissa koulutuksissa yhteistyössä maamme johtavien valmennusorganisaatioiden kanssa. Jari tekee jatkuvasti tutkimustyötä ja on osallistunut 12 johtamisen kehittämistä koskevan kirjan kirjoittamiseen sekä kirjoittanut lukuisia artikkeleita ammattilehtiin.

 

Osallistujat ovat kommentoineet koulutustamme muun muassa seuraavasti:

 

Asiakaspalvelun merkitys aukeni uudella tavalla. Suosittelen!

Kokenutkin myyntikettu sai tästä koulutuksesta paljon uutta ajateltavaa

Valmennus lunasti lupaukset. Valmentajan ote oli hyvin konkreettinen ja ongelmia ratkaiseva.

Mahtava, asiantunteva ja hienosti eri alojen yrityksiin paneutuva innostava opettaja.

 

Hinta

Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, lounaan sekä kahvitarjoilut. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.

 

Peruutusehdot

Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.

 

Ohjelma 

8.30 Ilmoit­tau­tu­minen ja aamu­kahvi

9.00 Tilai­suuden avaus

9.15 Myyn­tityön ja asia­kas­pal­velun keskeiset elementit

  • Mitä on laatu asia­kas­pal­ve­lussa?

  • Asia­kas­ko­kemus

  • Asia­kas­lupaus

Harjoitus: Omien asia­kas­pal­ve­lu­tai­tojen arvioin­ti­tehtävä

9.45 Vuoro­vai­kutus ja vies­tintä asia­kas­työssä

  • Asia­kas­vies­tintä

  • Ihmiset ovat yksi­löitä

  • Toimivan vuoro­vai­ku­tuksen kulma­kivet

  • Mikä on argu­mentti?

  • Argu­men­toin­ti­tyylejä haas­ta­vissa tilan­teissa

  • Vasta­väit­teiden käsittely

10.30 Tauko

10.45 Tyyty­mät­tömän asiakkaan kohtaa­minen

  • Empatia asia­kas­pal­ve­lussa

  • Konfliktin vaiheet

  • Tyyty­mät­tö­myyden syy

  • Miksi asiakas huutaa?

  • Miten hallita omia tunteitaan vaikeissa asia­kas­koh­taa­mi­sissa?

12.00 Lounas

13.00 Case 1: Haas­tavat tilanteet asia­kas­ta­paa­mi­sissa

13.45 Case 2: Haas­tavat tilanteet puhe­lin­pal­ve­lussa

14.30 Kahvi

14.45 Case 3: Haas­tavat tilanteet sähköi­sessä palve­lussa

15.15 Asiakkaan ohjaa­minen kohti ratkaisua

  • Vaikeiden tilan­teiden ratkai­se­minen asia­kas­ta­paa­mi­sissa

  • Asiakkaan ohjaa­minen huomion kiin­nit­tä­misen mene­telmän avulla

  • Sovitun kertaa­minen ja tunnelman nosta­minen

15.45 Loppu­kes­kustelu

16.00 Koulutus päättyy

 

Lisätietoja

Vastuukouluttaja Jari Salminen

040-4160104

jari.salminen(a)j-impact.fi

 

Koulutuksen toteuttaa J-Impact Koulutus Oy

www.j-impact.fi

 

 

Aikaisempi tapahtuma: 5. marraskuuta
Tehokas muutosviestintä (1pv)
Myöhempi tapahtuma: 8. marraskuuta
Strategisen johtamisen perusteet (1pv)