Koulutus järjestetään streamin välityksellä koronatilanteesta johtuen.
Koulutuksemme auttaa kohtaamaan haastavat asiakastilanteet ammattimaisesti ja asiakaskokemusta positiivisesti vahvistaen. Koulutuksessa käymme läpi ihmisten erilaisuutta konfliktitilanteissa, rakennamme toimivaa runkoa asiakaskohtaamisiin ja annamme käytännönläheisiä vinkkejä omassa työssä jaksamiseen sekä positiivisen asiakaskokemuksen vahvistamiseen. Tule mukaan ja erotu positiivisesti kilpailijoistasi myös haastavissa asiakastilanteissa!
KENELLE
Koulutus on suunniteltu kaikille asiakastyötä tekeville henkilöille tehtävästä ja toimialasta riippumatta.
Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.
HYÖTY OSALLISTUJALLE
Osaat valmistautua ennakkoon vaikeiden asiakastilanteiden varalle
Opit tunnistamaan erilaisia käyttäytymistyylejä ja mukauttamaan omaa käyttäytymistäsi asiakkaan mukaisesti
Saat toimivat mallit ratkaisukeskeisen asiakaskeskustelun ohjaamiseen ja kiihtyneen asiakkaan rauhoittamiseen
Opit kääntämään haastavat asiakastilanteet asiakasuskollisuutta vahvistaviksi kohtaamisiksi
Hallitset paremmin omaa energiankäyttöäsi ja työtehtävistä palautumistasi.
VALMENTAJA
TM Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
OSALLISTUJAT OVAT KOMMENTOINEET KOULUTUSTAMME MUUN MUASSA SEURAAVASTI:
Asiakaspalvelun merkitys aukeni uudella tavalla. Suosittelen!
Kokenutkin myyntikettu sai tästä koulutuksesta paljon uutta ajateltavaa
Valmennus lunasti lupaukset. Valmentajan ote oli hyvin konkreettinen ja ongelmia ratkaiseva.
Mahtava, asiantunteva ja hienosti eri alojen yrityksiin paneutuva innostava opettaja.
HINTA
Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, lounaan sekä kahvitarjoilut. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
PERUUTUSEHDOT
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
OHJELMA
8.30 Ilmoittautuminen ja aamupala
9.00 Asiakaspalvelun keskeiset elementit
Omien asiakaspalvelutaitojen testaus
Mitä on laatu asiakastyössä
Asiakaskokemus ja asiakaslupaus
Reklamoinnista odotukset ylittävään palvelukokemukseen
10.15 Tauko
10.30 Vuorovaikutus ja viestintä haastavissa asiakastilanteissa
Erilaisuuden rasite ja rikkaus
Ihmisten käyttäytymis- ja vuorovaikutusmallit
Puhetyyli, vaikutelma ja oman tyylin mukauttaminen
Puhelinviestinnässä huomioitavaa – kun asiakas huutaa
12.00 Lounas
13.00 Haastavan asiakaspalvelutilanteen johtaminen
Asiakaskeskustelun vaiheet
Vastaväitteistä mahdollisuus
Hankalat tilanteet ja uhkauksiin reagointi
Rakentava konfliktointi
14.15 Kahvitauko
14.30 Oman toimintakyvyn ylläpito
Tunteiden tunnistaminen ja hallinta
Kiireilytesti ja kuormituksen katkaisu
Palautumisen oppiminen
15.45 Päivän yhteenveto
16.00 Koulutus päättyy
LISÄTIETOJA
Maisa Durchman
040-0435542
maisa.durchman(a)brik.fi
Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy