Tämä koulutus järjestetään myös 9.-10.6.2020
Hio asiakastaitosi huippuunsa ja hae lisäpotkua myyntityöhösi tehokkaasta valmennuksestamme! Perehdymme asiakkaan ostokäyttäytymiseen vaikuttaviin tekijöihin ja itselle ominaisiin käyttäytymismalleihin asiakas- ja vuorovaikutustilanteissa.
Kahden päivän aikana osallistujat rakentavat itselleen erilaisissa myyntitilanteissa tehokkaasti toimivan myyntikeskustelurungon, jota hyödyntämällä myyntitulokset ovat taattuja. Valmennuksessa käsittelemme monikanavaista myyntityötä käytännönläheisesti ja positiivisella otteella.
KENELLE
Valmennus on suunniteltu sekä kaikille myyntiuransa alussa oleville myyntilupauksille että jo kokeneimmille myyntikonkareille, jotka kaipaavat uutta potkua ja raikkaita näkökulmia tämän päivän ammattimaiseen myyntityöhön. Oli myyntisi sitten b2b tai b2c, on tämä valmennuskokonaisuus vähintäänkin erittäin tärkeä buustaus kohti seuraavaa, tuloksekkaampaa myyntityötä.
Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.
HYÖDYT OSALLISTUJALLE
Ymmärrät asiakkaan käyttäytymistä erilaisissa ostotilanteissa
Tiedostat oman roolisi asiakaskokemuksen ja tuloksen tekemisessä
Rakennat käytännön myyntitilanteissa toimivat keskustelurungot
Pääset vahvistamaan itsellesi ominaisia vuorovaikutusmalleja ja tunnistat tärkeimmät kehityskohtasi DiSC® -profiilisi avulla
Saat rohkeutta ja varmuutta päivittäiseen asiakas- ja myyntityöhösi
VALMENTAJA
TM Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
HINTA
Tilaisuuden hinta on 1490 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.
PERUUTUSEHDOT
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.
Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.
OHJELMA
1. Päivä
8:30 Aamupala
9:00 Millainen on hyvä myyjä?
Myyntityön yleisimmät harhakäsitykset
Myyntityön todellisuus
Huippumyyjän ominaisuuksia
Omat tärkeimmät kehityskohtani myyjänä
10:15 Tauko
10:30 Palvelukokemus ja asiakkaan maailma
Asiakaskokemus ja siihen vaikuttavat tekijät
Asiakaskokemuksen tasot
Ostajan maailma
Ostopäätökseen vaikuttavat tekijät
12:00 Lounas
13:00 DiSC® -profiilit
DiSC® -viitekehys
Itselleni ominainen tapa toimia
Omat motivaattorit ja stressitekijät
Oman toimintani mukauttaminen ympäristööni
14:15 Kahvitauko
14:30 Myyntikammon taklaaminen
Henkilökohtainen myyntikammoni
Keinot myyntikammon taklaamiseen
Päivän yhteenveto ja loppukeskustelu
16:00 Valmennuspäivä päättyy
2. Päivä
8:30 Aamupala
9:00 Myyntikeskustelun rakentaminen
Ensivaikutelma ja läpinäkyvyyden illuusio
Kartoitus myyjän tärkein työkalu
Kysymystekniikka
Kuuntelun taito
10:15 Tauko
10:30 Myyntikeskustelun rakentaminen jatkuu
Yhteenveto asiakaskeskusteluissa
Ratkaisun helppous ja asiakkaan ostomotivaattorit
Vastaväitteistä mahdollisuus
Kaupan päätöksen monet keinot
12:00 Lounas
13:00 Viestinnän moninaisuus ja monikanavainen myyntityö
Vuorovaikutustekniikat myyntikeskusteluissa
Puhelinviestinnässä vuorovaikutustaidot korostuvat
Mitä viestit ja mitä haluaisit viestiä?
Sähköpostin käyttö myynnissä
14:15 Kahvitauko
14:30 Haastavat asiakastilanteet
Miksi asiakas reklamoi?
Reklamoivasta asiakkaasta asiakasuskollisuuteen
15:30 Valmennuksen yhteenveto ja käytäntöön vietävät asiat
16:00 Valmennus päättyy
LISÄTIETOJA
Maisa Durchman
040-0435542
maisa.durchman(a)brik.fi
Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy