Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Myyntityön perusteet (2pv)


  • Tapahtumatalo Bank Unioninkatu 20 Helsinki (kartta)

Tämä koulutus järjestetään myös 9.-10.6.2020

Hio asia­kas­taitosi huip­puunsa ja hae lisä­potkua myyn­ti­työhösi tehok­kaasta valmen­nuk­ses­tamme! Pereh­dymme asiakkaan osto­käyt­täy­ty­miseen vaikut­taviin teki­jöihin ja itselle ominaisiin käyt­täy­ty­mis­mal­leihin asiakas- ja vuoro­vai­ku­tus­ti­lan­teissa.

Kahden päivän aikana osal­lis­tujat raken­tavat itselleen erilai­sissa myyn­ti­ti­lan­teissa tehok­kaasti toimivan myyn­ti­kes­kus­te­lu­rungon, jota hyödyn­tä­mällä myyn­ti­tu­lokset ovat taattuja. Valmen­nuk­sessa käsit­te­lemme moni­ka­na­vaista myyn­ti­työtä käytän­nön­lä­hei­sesti ja posi­tii­vi­sella otteella.

 

KENELLE

Valmennus on suun­ni­teltu sekä kaikille myyn­tiu­ransa alussa oleville myyn­ti­lu­pauk­sille että jo koke­neim­mille myyn­ti­kon­ka­reille, jotka kaipaavat uutta potkua ja raik­kaita näkö­kulmia tämän päivän ammat­ti­maiseen myyn­ti­työhön. Oli myyntisi sitten b2b tai b2c, on tämä valmen­nus­ko­ko­naisuus vähin­täänkin erittäin tärkeä buustaus kohti seuraavaa, tulok­sek­kaampaa myyn­ti­työtä.

Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.

 

HYÖDYT OSALLISTUJALLE

  • Ymmärrät asiakkaan käyt­täy­ty­mistä erilai­sissa osto­ti­lan­teissa

  • Tiedostat oman roolisi asia­kas­ko­ke­muksen ja tuloksen teke­mi­sessä

  • Rakennat käytännön myyn­ti­ti­lan­teissa toimivat keskus­te­lu­rungot

  • Pääset vahvis­tamaan itsellesi ominaisia vuoro­vai­ku­tus­malleja ja tunnistat tärkeimmät kehi­tys­kohtasi DiSC® -profiilisi avulla

  • Saat rohkeutta ja varmuutta päivit­täiseen asiakas- ja myyn­ti­työhösi

VALMENTAJA

TM Maisa Durchman on asia­kas­pal­velun, myynnin, sekä niiden johta­misen asian­tunteva yritys­kou­luttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsul­tointi- ja valmen­nus­työstä lukui­silla eri toimia­loilla, sekä myös julkisen sektorin ja teol­li­suuden kehit­tä­mis­hank­keista: viime vuosina koke­musta on kart­tunut etenkin apteek­ki­lii­ke­toi­min­noista ja lääke­teol­li­suuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.

HINTA

Tilaisuuden hinta on 1490 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, Asian­tun­tijan myyn­ti­taidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvi­tar­joilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.

 

PERUUTUSEHDOT

Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.

 

OHJELMA

1. Päivä

8:30 Aamupala

9:00 Millainen on hyvä myyjä?

  • Myyn­tityön ylei­simmät harha­kä­si­tykset

  • Myyn­tityön todel­lisuus

  • Huip­pu­myyjän ominai­suuksia

  • Omat tärkeimmät kehi­tys­kohtani myyjänä

10:15 Tauko

10:30 Palve­lu­ko­kemus ja asiakkaan maailma

  • Asia­kas­ko­kemus ja siihen vaikut­tavat tekijät

  • Asia­kas­ko­ke­muksen tasot

  • Ostajan maailma

  • Osto­pää­tökseen vaikut­tavat tekijät

12:00 Lounas

13:00 DiSC® -profiilit

  • DiSC® -viite­kehys

  • Itselleni ominainen tapa toimia

  • Omat moti­vaat­torit ja stres­si­te­kijät

  • Oman toimintani mukaut­ta­minen ympä­ris­tööni

14:15 Kahvi­tauko

14:30 Myyn­ti­kammon taklaa­minen

  • Henki­lö­koh­tainen myyn­ti­kammoni

  • Keinot myyn­ti­kammon taklaa­miseen

  • Päivän yhteenveto ja loppu­kes­kustelu

16:00 Valmen­nus­päivä päättyy

 

2. Päivä

8:30 Aamupala

9:00 Myyn­ti­kes­kus­telun raken­ta­minen

  • Ensi­vai­ku­telma ja läpi­nä­ky­vyyden illuusio

  • Kartoitus myyjän tärkein työkalu

  • Kysy­mys­tek­niikka

  • Kuun­telun taito

10:15 Tauko

10:30 Myyn­ti­kes­kus­telun raken­ta­minen jatkuu

  • Yhteenveto asia­kas­kes­kus­te­luissa

  • Ratkaisun helppous ja asiakkaan osto­mo­ti­vaat­torit

  • Vasta­väit­teistä mahdol­lisuus

  • Kaupan päätöksen monet keinot

12:00 Lounas

13:00 Vies­tinnän moni­naisuus ja moni­ka­na­vainen myyn­tityö

  • Vuoro­vai­ku­tus­tek­niikat myyn­ti­kes­kus­te­luissa

  • Puhe­lin­vies­tin­nässä vuoro­vai­ku­tus­taidot koros­tuvat

  • Mitä viestit ja mitä haluaisit viestiä?

  • Sähkö­postin käyttö myyn­nissä

14:15 Kahvi­tauko

14:30 Haas­tavat asia­kas­ti­lanteet

  • Miksi asiakas reklamoi?

  • Rekla­moi­vasta asiak­kaasta asia­kas­us­kol­li­suuteen

15:30 Valmen­nuksen yhteenveto ja käytäntöön vietävät asiat

16:00 Valmennus päättyy

LISÄTIETOJA

Maisa Durchman

040-0435542

maisa.durchman(a)brik.fi

 

Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy

www.brik.fi

Aikaisempi tapahtuma: 2. helmikuuta
Onnistu vaikeissa asiakastilanteissa (1pv)
Myöhempi tapahtuma: 4. helmikuuta
Tehokas Call Center työskentely (1pv)