Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Tehokas Call Center työskentely (1pv)

  • Tapahtumatalo Bank Unioninkatu 20 Helsinki (kartta)

Tämä koulutus järjestetään myös 13.5.2020

Myyn­ti­työtä teke­ville suun­natun valmen­nuk­semme avulla tehostat puhe­lin­vies­tin­tääsi. Valmen­nuk­sessa käsit­te­lemme puhe­li­messa tehtävän myynti- ja asia­kas­pal­ve­lutyön tärkeimpiä elementtejä, kuten yhtäältä usein tiedos­ta­mat­tomia mustia pisteitä sekä samalla kirk­kaasti soivia ylä-ääniä. Lupaamme, että käytän­nössä testatut puhe­lin­vies­tinnän elementit tuovat sisältöä ja tulosta työhösi.

Puhe­li­messa tehtävä myynti- ja asia­kas­pal­ve­lutyö pitävät pintansa lisään­tyvän moni­ka­na­vaisen myyn­tityön ohella. Soit­totyö vaatii rutiinia ja sitkeää toistoa, mutta on parhaim­millaan teho­kasta vies­tintää ja moni­puo­lista vuoro­vai­ku­tusta asiakkaan kanssa.

 

KENELLE

Valmennus on suun­ni­teltu kaikille puhe­linta myyn­ti­ka­navana käyt­tä­ville, niin koke­neille asian­tun­ti­joille kuin urallaan alku­vai­heessa oleville. Valmennus on hyödyl­linen myös tiimien esimie­hille tuomaan lisä­po­ten­ti­aalia puhe­lin­koh­taa­misiin.

Järjestämme koulutuksia myös yritysten ja muiden organisaatioiden sisäisinä koulutuksina.

 

HYÖDYT OSALLISTUJALLE

  • Tunnistat omat vahvuutesi ja kehi­tys­kohtasi puhe­lin­työs­ken­te­lyssä

  • Opit vies­timään tehok­kaasti ja tyylillä

  • Saat lisää ymmär­rystä asiakkaan erilaisiin reak­tioihin puhelun aikana ja taklaat vasta­väitteet taidolla

  • Rakennat toimivat keskus­te­lu­rungot puhelun ohjauksen tueksi

  • Saatat jopa innostua puhe­lin­työs­ken­te­lystä!

VALMENTAJA

TM Maisa Durchman on asia­kas­pal­velun, myynnin, sekä niiden johta­misen asian­tunteva yritys­kou­luttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsul­tointi- ja valmen­nus­työstä lukui­silla eri toimia­loilla, sekä myös julkisen sektorin ja teol­li­suuden kehit­tä­mis­hank­keista: viime vuosina koke­musta on kart­tunut etenkin apteek­ki­lii­ke­toi­min­noista ja lääke­teol­li­suuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.

HINTA

Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, lounaan ja kahvi­tar­joilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.

 

PERUUTUSEHDOT

Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.

 

OHJELMA

09:00 Tilai­suuden avaus, tutus­tu­minen ja päivän tavoitteet

09:15 Luuri­kammon taklaa­minen

09:30 Puhe­lin­työs­ken­telyn haasteet ja mahdol­li­suudet

10:00 Tauko

10:15 Asian­tun­tijan myynti- ja asia­kas­pal­ve­lu­taidot

  • Huip­pu­myyjän ominai­suudet

  • Tuote­myyn­nistä ratkai­su­myyntiin

  • Puhe­li­messa määrä tuo laatua

11:00 Puhe­lin­vies­tinnän ”K4”

  • Kielen­käyttö

  • Kuuntelu

  • Käytös­tavat

  • Keskus­te­lu­nohjaus ja yksin­ker­tais­ta­minen

12:00 Lounas

13:00 Ulos­soiton rakenne

  • Puhelun avaus ja ensi­vai­ku­telman tärkeys

  • Kartoitus ja kuuntelu myyjän tärkeimmät taidot – kysy­mys­tek­niikka

  • Yhteenveto ja ensim­mäinen ”kyllä”

  • Ratkaisun helppous

  • Klousaus ja jatkosta sopi­minen

14:00 Kahvi

14:30 Sisään tulevan puhelun hoito

  • Haas­tavan asiakkaan kohtaa­minen

  • Ensi­vai­ku­telman merkitys – Hymy kuuluu äänestä!

  • Ongelman ratkai­susta lisä­myynnin teki­jäksi – ”silta­ky­sy­mykset”

15:00 Tehokas ja tyylikäs sähkö­pos­ti­vies­tintä

15:30 Yhteenveto ja loppu­kes­kustelu

16:00 Valmennus päättyy

LISÄTIETOJA

Maisa Durchman

040-0435542

maisa.durchman(a)brik.fi

 

Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy

www.brik.fi

Aikaisempi tapahtuma: 2. helmikuuta
Myyntityön perusteet (2pv)
Myöhempi tapahtuma: 5. helmikuuta
Arvomyynti (2pv)