Takaisin kaikkiin tapahtumiin

ETÄKOULUTUS: Kaupan klousaamisen taito

Koulutukseen liittyvä live-webinaari järjestetään

8.9.2020 Klo 9.30-11.30

Koulu­tuk­sessa keski­tymme osal­lis­tujien myyn­ti­tek­nisiin taitoihin sekä asia­kas­nä­kö­kulman ymmär­tä­miseen. Selkeällä raken­teella ja rohkealla uuden kokei­lulla autamme osal­lis­tujia tulemaan parem­miksi kaupan päät­tä­jiksi ja tuloksen teki­jöiksi.

Koulu­tuk­sessa käymme läpi laadukkaan myyn­ti­kes­kus­telun vaiheet niin, että kaupan klousaa­mi­sesta tulee luon­te­vampi ja toimi­vampi osa myyjän ammat­ti­taitoa. Erilaisten vuoro­vai­kutus- ja klousaa­mis­tek­nii­koiden avulla opit toimimaan tehok­kaammin vaikeis­sakin myyn­ti­ti­lan­teissa. Tarjouksesi ansait­sevat onnel­lisen lopun!

 

Kenelle?

Koulu­tuk­semme on suun­ni­teltu kaikille myyjille toimia­lasta riip­pu­matta, jotka haluavat parantaa klousaa­mis­tai­tojaan.

Järjestämme myös organisaatiokohtaisia etäkoulutuksia,. Kysy lisää kouluttajalta!

 

Etäkoulutuksemme sisältää:

  • Työkirja, joka ohjaa koulu­tus­ko­ko­nai­suuden suorit­ta­mista. Sisältää myös katta­vasti oheis­tietoa sekä erilaisia harjoi­tuksia ja tehtäviä.

  • Jakso 1: Video (noin 1h) katsot­ta­vaksi silloin kun sinulle parhaiten sopii.

  • Jakso 2: Livenä toteu­tettava webi­naari (2h), jossa sinulla on mahdol­lisuus keskus­tella koulut­tajan ja muiden osal­lis­tujien kanssa pien­ryh­mässä.

  • Jakso 3: Video (noin 1h) katsot­ta­vaksi silloin kun sinulle parhaiten sopii.

  • Aiheeseen liittyvä kirja

Hyödyt osallistujille

  • Ymmärrät asiakkaan toimintaa päätös­ti­lan­teissa

  • Opit tunnis­tamaan kaupan klousaa­misen eri vaiheet

  • Löydät itsellesi luon­te­vimmat tavat lyödä kaupat lukkoon

  • Parannat tarjoustesi kiin­ni­ve­to­pro­senttia ja vältät turhaa työtä

  • Parannat myyn­ti­tu­lostasi ja saavutat itsellesi aset­tamasi tavoitteet

Kouluttaja

TM Maisa Durchman on asia­kas­pal­velun, myynnin, sekä niiden johta­misen asian­tunteva yritys­kou­luttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsul­tointi- ja valmen­nus­työstä lukui­silla eri toimia­loilla, sekä myös julkisen sektorin ja teol­li­suuden kehit­tä­mis­hank­keista: viime vuosina koke­musta on kart­tunut etenkin apteek­ki­lii­ke­toi­min­noista ja lääke­teol­li­suuden puolelta. Maisa on DiSC® -valmentaja, sekä ICF -sertifioitu coach, jonka positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin yrittäjä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.

 

Hinta

Etäkou­lu­tuksen hinta on 590 eur/​hlö + alv 24%, joka sisältää ladat­tavan työkirjan sekä Asiantuntijan myyntitaidot  -kirjan. Jos yrityk­sessäsi on useita koulu­tuk­sesta kiin­nos­tu­neita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmä­alen­nusta koulut­ta­jalta tai osoit­teesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.

Peruutusehdot

Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.

 

Kurssin tarkempi ohjelma

1. Työkirja, joka ohjaa koulu­tus­ko­ko­nai­suuden suorit­ta­mista. Sisältää myös katta­vasti oheis­tietoa sekä erilaisia harjoi­tuksia ja tehtäviä.

2. Jakso 1: Video (noin 1h) katsot­ta­vaksi silloin kun sinulle parhaiten sopii

  • Kaupanteon kehi­tys­suuntia

  • Asiakkaan näkö­kulma ja arvo­myynti

  • Huip­pu­myyjän ominai­suudet ja vaikuttava argu­men­tointi

3. Väli­tehtävä 1: Tehdään itse­näi­sesti ennen webi­naa­rio­suutta

4. Jakso 2: Livenä toteu­tettava webi­naari (2h), jossa sinulla on mahdol­lisuus keskus­tella koulut­tajan ja muiden osal­lis­tujien kanssa pien­ryh­mässä

  • Laadukkaan myyn­ti­kes­kus­telun rakenne

  • Ensi­vai­ku­telman voima

  • Tule kuul­luksi kuun­te­le­malla – Taitavan kartoi­tuksen edel­ly­tykset

  • Vasta­väit­teistä mahdol­lisuus ja kohti kaupan klousausta

  • Vuoro­vai­kutus- ja kaupanklousaus­tek­niikat

5. Väli­tehtävä 2: Oman asia­kas­kes­kus­te­luiden rungon viimeistely

6. Jakso 3: Video (noin 1h), jossa käydään läpi erilaisia vuoro­vai­ku­tus­tek­nii­koita ja pohditaan luot­ta­musta kaiken kaupanteon perustana

7. Asian­tun­tijan myyn­ti­taidot -kirja 

Lisätietoja

Maisa Durchman

040-0435542

maisa.durchman(a)brik.fi

 

Koulutuksen toteuttaa Brik Asiakastyö Oy

www.brik.fi

Aikaisempi tapahtuma: 1. syyskuuta
Rekrytoi ammattilaisen tavoin (1pv)
Myöhempi tapahtuma: 2. syyskuuta
Positiivista energiaa asiakaspalveluun (1pv)